دعوت شهردار مشهد از زائران و مجاوران امام رضا(ع) برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به حضور در انتخابات ریاست جمهوری تمام واحد‌های اقامتی مشهد هیچگونه افزایش قیمتی در تابستان نخواهند داشت فوت پاکبان مشهدی براثر بی‌احتیاطی یک موتورسوار (۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۷۹۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۷ تیر ۱۴۰۳) رکورد پرواز‌های فرودگاه مشهد با ۲۳۲ پرواز در یک روز، شکست رفع خطر از گود‌های پرخطر مشهد در دستورکار مدیریت شهری مشهد، مهیای نهضت جدید آسفالت ترافیک سنگین در میدان‌های فهمیده و استقلال و تقاطع شهید کامیاب | موتورسوار بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت (۷ تیر ۱۴۰۳) محلات مشهد مهمان محبان علی (ع) بودند نرخ مراکز اقامتی خراسان‌رضوی به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود ترافیک سنگین در محدوده مجموعه شهید بهشتی، میدان جانباز و تقاطع خیام مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران قالیباف در مشهد محدودیت ترافیکی ایجاد کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد سرعت می‌گیرد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۱۱۶۶
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد سرعت می‌گیرد + فیلم
رئیس شورای شهرستان مشهد گفت: در جلسه امروز، اقدامات انجام‌شده درخصوص بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد و شهرستان‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم به برنامه‌ها سرعت ببخشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدابراهیم علیزاده در آغاز سی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد مقدس با موضوع بررسی اقدامات درباره سیلاب اخیر، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، اظهار کرد: تشکر و قدردانی می‌کنم از آحاد ملت ایران که حضور پرشوری داشتند که تسلی خاطر بازماندگان شد و انسجام و همدلی را در فضای کشور ایجاد کرد.

وی با اشاره به حضور پرشکوه شهروندان در مراسم تشییع رئیس‌جمهور و ضمن تشکر و قدردانی از آن‌ها، افزود: حضور آن‌ها حرکتی بدیهی بود. در طول انقلاب ما سه بار شاهد حضور این‌چنینی مردم بودیم؛ رحلت امام‌خمینی(ره)، شهادت سردار سلیمانی و شهادت رئیس‌جمهور. طبق برآورد انجام‌شده، در تشییع رئیس‌جمهور، شاهد حضور دوبرابری شهروندان نسبت به تشییع سردار سلیمانی بودیم.

رئیس شورای شهرستان مشهد گفت: این حضور باشکوه مردم، تقدیر و تشکر از خدمات رئیس‌جمهور و دولت بود و نشانگر این است که خدمت نظام و حکومت هیچ‌گاه گم نمی‌شود.

علیزاده در ادامه با اشاره به سیلاب اخیر در مشهد، بیان کرد: شهرستان مشهد به‌دلیل بارش‌های اخیر، درگیر سیل شد و این اتفاق وضعیت برخی افراد را سخت، وخیم و ناگوار کرد. در مشهد قسمت‌هایی از شهر دچار آسیب شد که رسیدگی‌های ویژه‌ای برای آن‌ها انجام دادیم. درمورد شهرستان‌ها نیز دغدغه‌ آن‌ها را داشتیم.

وی تأکید کرد: در جلسه امروز، اقدامات انجام‌شده در‌خصوص بازسازی آثار سیلاب در مشهد و شهرستان‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم برنامه‌ها را سرعت ببخشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->