کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۸ تیر) + آموزش ۱۱۰ زبان جدید به گوگل ترنسلیت اضافه شد کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) + آموزش نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳) آیا مصرف پنیر کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد؟ + پاسخ محققان اولین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده رایزن AI 300 کی عرضه می‌شود؟ گرما چطور بر مغز و رفتارهای شناختی ما تأثیر می‌گذارد؟ چرا برخی هرگز به کووید ۱۹ مبتلا نمی‌شوند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) فراگیری دانش سیاسی و توسعه‌یافتگی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر)
سرخط خبرها

آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید

  • کد خبر: ۲۳۱۵۲۴
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید
آپدیت جدید تلگرام با چند ویژگی جذاب منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - تلگرام در آپدیت جدیدش ویژگی‌های هیجان‌انگیزی اضافه کرده است تا این پیام‌رسان محبوب کاربردی‌تر از همیشه شود. کاربران می‌توانند هم‌اکنون با آپدیت تلگرام، از قابلیت‌های جدید بهره‌مند شوند.

افکت‌های مختلف هنگام ارسال پیام

پس از اینکه نوشتن پیام را کامل کردید، می‌توانید با نگه داشتن روی دکمه‌ی ارسال، یک ایموجی خاص را انتخاب کنید. این کار افکت انیمیشنی مرتبط با آن ایموجی را فعال می‌کند تا طرف مقابل هنگام باز کردن صفحه‌ی چت، آن انیمیشن را ببیند.

افکت‌های انیمیشنی در نسخه‌ی رایگان تلگرام تنها به ۶ عدد محدود هستند؛ اما در نسخه‌ی پریمیوم می‌توانید از بین صد‌ها افکت مختلف یکی را انتخاب کنید.

کپشن بالای عکس

در آپدیت جدید تلگرام گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید به کمک آن، کپشن را در بالای عکس‌ها قرار دهید. برای تغییر مکان کپشن به بالای عکس کافی است پس از انجام مراحل انتخاب عکس و نوشتن کپشن، انگشت خود را روی دکمه‌ی ارسال اندکی نگه دارید تا گزینه‌ی مربوطه نمایش داده شود.

انتقال سریع شماره‌تلفن‌های جدید به لیست مخاطبین

در نسخه‌ی جدید تلگرام هنگامی که شماره‌تلفنی برایتان ارسال می‌شود می‌توانید آن را مستقیماً به لیست مخاطبین خود اضافه کنید. با کلیک روی شماره‌تلفن می‌توان به سرعت این کار را انجام داد.

جست‌وجوی هشتگ‌ها

قابلیت هیجان‌انگیزی که به تلگرام اضافه شده است، امکان جست‌وجوی هشتگ‌ها را در سراسر این پیام‌رسان فراهم می‌کند. این ویژگی می‌تواند به پیدا کردن یک موضوع خاص در تلگرام به کاربران کمک زیادی کند.

قابلیت جست‌وجوی هشتگ‌ها تنها در کانال‌های عمومی بزرگ کار می‌کند و هشتگ‌های موجود در چت‌های خصوصی را نمایش نمی‌دهد.

نقل‌قول‌های کوتاه‌شده

هنگام قرار دادن یک متن طولانی داخل نقل‌قول، می‌توانید با انتخاب گزینه‌ای جدید آن را کوتاه‌تر کنید. با فعال کردن این گزینه یک آیکون کوچک به پایین پیام اضافه می‌شود که مخاطبتان می‌تواند با انتخاب آن، کل نقل‌قول را کامل ببیند.

بازطراحی رابط کاربری تماس در macOS

رابط کاربری جدید بخش تماس تلگرام که پیش‌تر در نسخه‌های اندروید و iOS بازطراحی شده بود، حالا برای نسخه‌ی macOS نیز در دسترس قرار گرفته است. رابط کاربری جدید رنگ‌های پویا و انیمیشن‌های جذاب‌تری را در پس‌زمینه‌ی صفحه‌ی تماس نمایش می‌دهد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->