کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) + آموزش نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳) آیا مصرف پنیر کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد؟ + پاسخ محققان اولین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده رایزن AI 300 کی عرضه می‌شود؟ گرما چطور بر مغز و رفتارهای شناختی ما تأثیر می‌گذارد؟ چرا برخی هرگز به کووید ۱۹ مبتلا نمی‌شوند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) فراگیری دانش سیاسی و توسعه‌یافتگی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند
سرخط خبرها

همه چیز درباره بازی تلگرامی همستر + تغییرات جدید

  • کد خبر: ۲۳۲۰۴۴
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
  • ۴
همه چیز درباره بازی تلگرامی همستر + تغییرات جدید
همستر کامبت (Hamster Kombat) بازی تلگرامی‌ جدیدی است که می‌توانید در آن سکه‌های مجازی جمع کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، این روزها همه از همستر کامبت (Hamster Kombat)، حرف می‌زنند؛ پدیده‌ای نو در بازی‌های کریپتویی تلگرام. با‌توجه‌ به موفقیت و رشد چشم‌گیر برخی بازی‌های تلگرامی مرتبط با رمزارز‌ها (ازجمله نات کوین)، شاهد موجی از بازی‌های مشابه هستیم که هرکدام وعده‌ ایردراپ‌های احتمالی به کاربران می‌دهند.

معرفی بازی همستر کامبت

آموزش بازی همستر

همستر کامبت یک بازی در سبک Tap to Earn و رباتی تلگرامی است. بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن‌ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود. به بیان دیگر در صورت لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند، تعیین خواهد شد و در آن‌صورت امکان فروش سکه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی فراهم خواهد شد.

این بازی در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. این پروژه توجهات زیادی را در جامعه‌ی ارز دیجیتال به خود جلب کرد و پس از ۱۱ روز از راه‌اندازی اولیه به رکورد قابل توجه یک میلیون کاربر رسید که تعداد آنها هر روز بیشتر می‌شود. Hamster Kombat طبق ادعای سازندگانش تاکنون بیش از ۶۰ میلیون کاربر و ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

نقشه‌ی راه بازی همستر کامبت برای ایردراپ شامل چند مرحله می‌شود: مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان، همکاری‌های کلیدی و لیست وظایف. درحال‌حاضر میلیون‌ها کاربر درحال جمع‌آوری سکه در بازی مذکور هستند و در صورت لیست‌شدن توکن آن در صرافی‌ها، می‌توان سکه‌های داخل بازی را به پول واقعی تبدیل کرد.

نکته‌ی مهم دیگر اینکه طبق اعلام توسعه‌دهندگان Hamster Kombat، توکن این پروژه بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهد شد.

آموزش بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)

برای شروع بازی همستر شما باید وارد ربات تلگرامی این بازی شوید.

برای ورود به ربات تلگرام Hamster Kombat کلیک کنید

پس از ورود به ربات Hamster Kombat در تلگرام، متن خوش‌آمدگویی با گزینه‌ی شروع بازی نمایش داده می‌شود. روی Start ضربه بزنید تا به صفحه‌ی بازی انتقال داده شوید.

همستر کامبت از چهار بخش کلی تشکیل می‌شود. بخش Exchange یا صفحه اصلی صرافی، بخش Mine که چیزی شبیه به ربات Auto Tap در نات کوین است، بخش Frindes برای دعوت از دوستان و بخش Earn برای جمع‌کردن جایزه.

معرفی بخش Exchange در ربات همستر

 

همه چیز درباره بازی تلگرامی همستر + تغییرات جدید

در بخش Exchange بازی Hamster Kombat که صفحه‌ی اصلی محسوب می‌شود، سکه‌ای بزرگ با نماد بازی یعنی همستر دیده می‌شود که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنید. در این صفحه اطلاعاتی مثل تعداد سکه‌های کسب‌شده و موارد دیگر نیز نمایش داده می‌شوند.

در آپدیت جدید این ربات، صفحه اصلی تغییراتی کاربردی داشته است؛ در قسمت بالای صفحه سه گزینه مهم برای دسترسی آسان‌تر به ایونت‌های روزانه بازی اضافه شده است:

Daily reward: یک میانبر و یادآوری برای دریافت پاداش‌های روزانه

Daily cipher: پس‌از کلیک روی این گزینه می‌توانید کد مورس هرروز همستر را وارد کنید.

Daily combo: یادآوری و میانبر برای وارد کردن کارت‌های روزانه

همچنین در آپدیت جدید، قسمت بالای صفحه در بخش تنظیمات بازی، گزینه دیلیت اکانت اضافه شده است که از این بخش می‌توانید اکانت همستر خود را کاملا پاک کنید.

در پایین صفحه گزینه boost را مشاهده می‌کنید. با ضربه‌زدن روی Boost وارد بخش ارتقادهنده‌های بازی می‌شوید. 

همه چیز راجع به بازی تلگرامی همستر + آموزش دریافت سکه‌های بیشتر

در بخش Boost، با ضربه‌زدن روی گزینه‌ی Full energy، ظرفیت انرژی خود را تا سقف مشخصی که در پایین صفحه Exchange با علامت رعد و برق نشان داده شده است، افزایش می‌دهید. روزانه ۶ بار می‌توانید ظرفیت انرژی خود را به طور رایگان پر کنید.

گزینه توربو Turbo این ربات غیرفعال است و احتمالا قبل از لیست شدن فعال خواهد شد.

دو گزینه‌ی دیگر Multitap و Energy limit را در این بخش داریم که به‌ترتیب برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در ازای هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی به‌کار می‌روند.

معرفی بخش Mine در ربات همستر

 

بخش ماین همستر

مهم‌ترین قسمت بازی همستر، Mine است. در این قسمت بازی می‌توانید با پرداخت مقداری از سکه‌های جمع‌آوری‌شده، کارت‌های استخراج خریداری کنید. با این کار می‌توانید حتی بدون کلیک‌کردن در بازی امتیاز خود را به‌مرور بیشتر کنید. مجموع مقدار توکنی هم که از این بخش در هر ساعت دریافت می‌کنید بالا سمت راست صفحه Exchange در بخش Profit per hour نشان داده می‌شود.

با خرید این کارت‌ها و افزایش Profit per hour، در حالت آفلاین و تا ۳ ساعت، بازی به طور خودکار سکه برای شما استخراج می‌کند.

دریافت ۵ میلیون سکه‌ در روز

 

همه چیز راجع به بازی تلگرامی همستر + آموزش دریافت سکه‌های بیشتر

در این بخش ایونتی به طور روزانه قرار داده می‌شود که در آن باید سه کارت برگزیده را از بین بقیه‌ی کارت‌های موجود در این بخش پیدا کنید تا ۵ میلیون سکه به شما تعلق بگیرد.

معرفی بخش friends در ربات همستر

 

همه چیز راجع به بازی تلگرامی همستر + آموزش دریافت سکه‌های بیشتر

یکی از راه‌های دریافت توکن بیشتر در بازی همستر کامبت این است که دوستان خود را به بازی دعوت کنید. برای این کار کافی است وارد بخش Friends شوید، کد ریفرال خود را کپی و برای کسانی که می‌خواهید ارسال کنید. امتیاز دعوت هر یک کاربر به همستر کامبت ۵٬۰۰۰ و دعوت کاربران دارای تلگرام پرمیوم ۲۵٬۰۰۰ سکه است. با رشد سطح کاربران دعوت‌شده توسط شما نیز مقداری پاداش دریافت خواهید کرد که ترتیب آن مطابق جدول زیر است.

سطح کاربر دعوت‌شده جایزه برای کاربران عادی جایزه برای کاربران پرمیوم
Silver ۲۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰
Gold ۴۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰
Platinum ۴۰٬۰۰۰ ۷۵٬۰۰۰
Diamond ۶۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰
Epic ۱۰۰٬۰۰۰ ۱۵۰٬۰۰۰
Legendery ۲۵۰٬۰۰۰ ۵۰۰٬۰۰۰
Master ۵۰۰٬۰۰۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰
Grandmaster ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰

معرفی بخش Earn در ربات همستر

 

همه چیز راجع به بازی تلگرامی همستر + آموزش دریافت سکه‌های بیشتر

در بخش Earn با انجام کار‌های ساده‌ای مثل عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه‌ی ایکس (توییتر سابق) و موارد دیگر می‌توانید سکه‌های اضافه به‌عنوان پاداش دریافت کنید.

ضمن اینکه روزانه به هر کاربر مقداری توکن در این بخش جایزه داده می‌شود که میزان آن نیز در هر روز افزایش می‌یابد.

همه چیز راجع به بازی تلگرامی همستر + آموزش دریافت سکه‌های بیشتر

معرفی بخش Airdrop در ربات همستر

درنهایت بخش Airdrop را داریم. در این بخش می‌توانید همسترکامبت را به کیف پول خود متصل کنید.

آیا همستر کامبت قانونی است؟

با توجه به ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارز‌های دیجیتال، نمی‌توان به‌طور مستقیم گفت که همستر کامبت قانونی یا کلاهبرداری است. بااین‌حال همکاری Hamster با صرافی‌های رمزارز مثل BingX یعنی احتمالاً در آینده شاهد لیست‌شدن توکن آن در صرافی‌ها مذکور باشیم و در آن صورت قیمت ارز همستر کمبات مشخص خواهد شد. البته درحال‌حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به بازی و جمع‌آوری سکه ادامه دهیم.

همستر کمبات کی لیست می‌شود؟

همه چیز راجع به بازی تلگرامی همستر + آموزش دریافت سکه‌های بیشتر

طبق برخی شایعات، توکن Hamster Kombat احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) وارد صرافی‌های متمرکز رمزارز خواهد شد و در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری‌شده در بازی را به پول واقعی یا سایر رمزارز‌های معتبر مثل بیت کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنید. همچنین در صورت لیست‌شدن همستر کامبت در صرافی‌ها می‌توانید توکن‌های خود را در کیف پول سخت افزاری یا کیف پول نرم‌افزاری نگه‌داری کنید تا شاید در آینده ارزش آنها بیشتر شود.

آیا بازی همستر کامبت ارزش امتحان کردن را دارد؟

همه چیز راجع به بازی تلگرامی همستر + آموزش دریافت سکه‌های بیشتر

اگر به‌دنبال بازی کریپتویی ساده، اعتیادآور و با پتانسیل کسب درآمد هستید، Hamster Kombat قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی به‌سرعت در حال رشد است و به‌نظر می‌رسد روند روبه‌رشد آن در آینده همچنان ادامه یابد. بااین‌حال، باید اشاره کنیم هیچ تضمینی برای کسب درآمد واقعی در بازی‌های کریپتویی وجود ندارد و پیشنهاد می‌کنیم همیشه قبل از سرمایه‌گذاری در هر بازی کریپتویی، تحقیقات خود را انجام دهید. از طرفی با توجه به لیست‌شدن پروژه‌هایی مثل نات کوین در صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی، کمی وقت‌گذاشتن روی بازی همستر کامبت پیشنهاد می‌شود.

منابع: زومیت، خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
1
1
قنیولبرقفررقخقبففففففخقرهبقف۲قفلر
ناشناس
Germany
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
1
2
۰
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
0
0
خوب است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
0
1
این بازی داره روان بچه هاوجوانان ما رو هدفدمیگیره چراپلیس فتامداخله نمیکنه
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->