تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش
سرخط خبرها

چگونه در تلگرام استیکر شخصی بسازیم؟

  • کد خبر: ۲۲۲۰۳۰
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
چگونه در تلگرام استیکر شخصی بسازیم؟
در آپدیت جدید تلگرام، با کمک هوش مصنوعی، می‌توانید به‌راحتی از تصاویر خود استیکر درست کنید و در چت‌ها از آن‌ها بهره بگیرید.

زهیر موسوی | شهرآرانیوز،‌ تلگرام معمولاً در آپدیت‌های خود امکانات مختلفی را برای کاربران فراهم می‌کند. براساس اعلام تلگرام، ساختن استیکر در آپدیت جدید این اپلیکیشن به‌سادگی انجام می‌شود. در قابلیت جدید، به‌صورت خودکار یا دستی می‌توانید زمینه یک عکس را حذف کنید و به آن متن یا شکلک اضافه کنید و سپس آن را برای دیگران بفرستید.

چگونه در آپدیت جدید تلگرام استیکر بسازیم؟

چگونه در تلگرام استیکر شخصی بسازیم؟

برای ساخت استیکر در آپدیت جدید تلگرام، پنل استیکر در بخش پایین صفحه چت را بالا بکشید و سپس روی دکمه + بزنید. از داخل گالری خود یک عکس انتخاب کنید. با انتخاب گزینه Cut out objects، به‌صورت خودکار سوژه عکس از پس‌زمینه جدا خواهد شد. همچنین با کلیک روی Restore می‌توانید حاشیه عکس را که ممکن است به‌درستی پاک نشده باشد اصلاح کنید. همچنین می‌توانید دور سوژه نیز یک خط سفید بگذارید تا شبیه به استیکر‌های مرسوم قدیمی شود.

چگونه در تلگرام استیکر شخصی بسازیم؟

درنهایت، می‌توانید استیکر‌هایی را که می‌سازید درون یک پک اختصاصی قرار دهید تا یک مجموعه مخصوص به خودتان داشته باشید. تلگرام با کمک هوش مصنوعی به شما پیشنهاد‌هایی نیز می‌دهد؛ برای مثال، این هوش مصنوعی با بررسی تصاویر گالری‌تان به شما پیشنهاد می‌دهد که این عکس سگ یا گربه برای ساخت استیکر مناسب است.

تلگرام از سال ۲۰۱۵ امکان ساخت استیکر را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. از آن سال، افراد، با ساخت پک‌های مختلف، استیکر‌های گوناگونی را با کاربران به اشتراک گذاشته‌اند. اکنون شما نیز می‌توانید به‌راحتی در تلگرام، بدون هیچ‌گونه اپلیکیشن دیگری، یک پک استیکر داشته باشید و آن را برای دیگران بفرستید.

برای ارسال پک استیکر‌های خود، کافی است روی منوی سه‌نقطه در پنل استیکر‌ها کلیک کنید و با کپی‌کردن لینک پک خود آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید. تلگرام به شما یک لینک با پیشوند t.me می‌دهد. در این آپدیت، همچنین پیش‌نمایش محتوای پک استیکر‌ها به لینک آن اضافه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->