سرخط خبرها

بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر

  • کد خبر: ۲۳۲۱۱۵
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی سوم از سری فینال لیگ برتر مقابل طبیعت به پیروزی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳)، بازی سوم سری فینال سوپر لیگ بسکتبال مردان ایران به میزبانی تیم طبیعت در سالن آزادی تهران برگزار شد که در پایان تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۹۵ - ۹۹ به پیروزی دست یافت.

با آغاز این دیدار دو تیم عملکرد پایاپایی را در کوارتر نخست داشتند تا در پایان این کوارتر ۲۵-۲۵ به تساوی برسند. در کوارتر دوم نیز دو تیم عملکرد نزدیکی به هم داشتند، اما در پایان گرگانی‌ها ۲۲-۲۳ کوارتر دوم را بردند تا در مجموع ۴۷ - ۴۸ نیمه نخست را با برتری پشت سر بگذارند.

با آغاز نیمه دوم، اما شاگردان مهران شاهین‌طبع عملکرد بهتری در دفاع داشت تا در حملات با درخشش استیونس امتیازات متعددی کسب و ۲۷-۲۱ برنده کوارتر سوم شوند و ۷۴ - ۶۹ از شاگردان مصطفی هاشمی پیش بیفتند.

در اواخر کوارتر سوم این دیدار، تشویق غیر قانونی هواداران تیم طبیعت با شیپور به سمت نیمکت تیم شهرداری گرگان، باعث شد تا ناظر بازی، برای دقایقی این مسابقه حساس را متوقف کند. در ادامه با میانجی‌گری عوامل تیم طبیعت، این معضل حل شد تا بازی از سر گرفته شود.

در کوارتر چهارم، اما این تیم شهرداری گرگان بود که با درخشش سینا واحدی به بازی برگشت تا ضمن پیروزی ۲۱-۳۰ در این کوارتر، مجموعا با ۴ امتیاز اختلاف برنده این بازی حساس شود. در اواخر کوارتر چهارم درگیری شدید میان هواداران طبیعت و شهرداری رخ داد که با ورود نیرو‌های امنیتی، این درگیری پایان یافت.

سری فینال سوپر لیگ بسکتبال ایران به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود، هر تیمی که ۳ بار حریف خود را شکست دهد برنده سری فینال شده و قهرمان لیگ می‌شود. در حال حاضر با این نتیجه، سری ۲ بر ۱ به سود شهرداری گرگان در حال پیگیری است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->