سرخط خبرها

صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد

  • کد خبر: ۲۳۲۵۷۴
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد
بازیکن مشهدی تیم طبیعت گفت: مشهد می‌تواند تا دندان در لیگ برتر بسکتبال مسلح باشد و در یک پای فینال حضور داشته باشد.

مجید صادقی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت تیم طبیعت پیش از برگزاری دیدار پنجم فینال لیگ برتر بسکتبال گفت: در حال حاضر مطلع شده‌ایم که بازی پنجم فینال میان تیم‌های طبیعت و شهرداری گرگان ۳۰ خرداد برگزار می شود که پیش از این به این موضوع اعتراض کرده بودیم.

وی افزود: شهرداری گرگان در حال حاضر در شرایط مسابقه قرار دارد، اما تیم طبیعت در شرایط مسابقه نیست. هیچ تیمی هم در حال حاضر وجود ندارد که بتوانیم با آنان بازی داشته باشیم تا خود را در شرایط مسابقه حفظ کنیم.

بازیکن مشهدی تیم طبیعت تصریح کرد: این قضیه به تیم ما آسیب زیادی خواهد رساند و تیم ما را اذیت می‌کند.

صادقی در خصوص شایعاتی پیرامون انصراف طبیعت از حضور در بازی پایانی فینال لیگ بسکتبال گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. روز گذشته نیز کادرفنی در این مورد صحبتی انجام نداد و قرار بر این شده تا طی امروز و فردا خبر بدهند که تکلیف تیم و حضور در بازی پنجم فینال چه خواهد شد.

وی اضافه کرد: شایعاتی مطرح شده بود که بازیکن خارجی تیم ما می‌خواهد از تیم خارج شود، اما این شایعه اصلا درست نیست و در حال حاضر با تیم تمرین دارد.

انصراف از بازی پنجم، اعتراض به نحوه برگزاری فینال لیگ برتر بسکتبال است

بازیکن مشهدی تیم طبیعت خاطرنشان کرد: انصراف از بازی پنجم اعتراض به نحوه برگزاری فینال لیگ برتر است. قطعا اینگونه نیست که تیم بخاطر شرایط بازیکنان انصراف دهد. اگر قرار باشد در این ۱۲ روز تیم ما هیچ بازی انجام ندهد و شهرداری گرگان در این مدت ۳ تا ۴ بازی برگزار کند، وزن بازی در فینال پنجم به سمت شهرداری گرگان سنگینی خواهد کرد.

صادقی یادآور شد: در حال حاضر تمام کشور‌های حاشیه خلیج فارس، لیگ‌های خود را به پایان رسانده‌اند. امسال به هر دلیلی تعطیلات مختلفی در جریان لیگ برتر داشتیم. این تعطیلات به بازیکنان و تیم‌ها آسیب می‌زند. سازمان لیگ باید برنامه را فشرده‌تر می‌کرد و فینال را تا نیمه خرداد به پایان می‌رساند.

وی با اشاره به وضعیت بسکتبال مشهد گفت: همیشه دغدغه‌ام شهر خودم است. امیدوارم مسئولان مشهد بستری فراهم کنند تا پتانسیل‌های لیگ برتر هدر نروند، ما حتی مربی بدنساز بسکتبال مشهدی را به شهر‌های دیگر می‌فرستیم، اما خودمان از این پتانسیل استفاده نمی‌کنیم. مشهد می‌تواند تا دندان در لیگ برتر بسکتبال مسلح باشد و در یک پای فینال حضور داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->