تیراندازی به سمت خودروی حامل صندوق رای در منطقه جکیگور ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس
سرخط خبرها

ساخت تیمارگاه حیات‌وحش با حضور معاون رئیس‌جمهور در شهرستان طرقبه‌شاندیز آغاز شد

  • کد خبر: ۲۳۲۶۴۴
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
ساخت تیمارگاه حیات‌وحش با حضور معاون رئیس‌جمهور در شهرستان طرقبه‌شاندیز آغاز شد
عملیات اجرایی ساخت تیمارگاه حیات‌وحش خراسان‌رضوی با حضور معاون رئیس‌جمهور شهید و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون استاندار، فرماندار طرقبه‌شاندیز و جمعی از مسئولان در قالب طرح «یادگار ابراهیم» در شهرستان طرقبه‌شاندیز آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرحله نخست ساخت تیمارگاه چندمنظوره برای درمان گونه‌های جانوری از محل تامین اعتبار طرح ملی حفاظت از تنوع زیستی و حیات‌وحش و اسناد خزانه درمجموع به‌میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تأمین و اجرا شد.

معاون رئیس‌جمهور شهید و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه آیینی که به همین مناسبت شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳، برگزار شد، در جمع خبرنگاران در طرقبه‌شاندیز بیان کرد: تیمار حیات‌وحش موضوعی بسیار مهم است و متأسفانه اکنون در دامپزشکی حیات‌وحش در کشور ضعف بسیاری وجود دارد.

علی سلاجقه، تصریح کرد: با توجه به تنوع حیات‌وحش به‌ویژه در شرق کشور، وجود این مرکز برای ترمیم، بازپروری و رهاسازی حیات‌وحش ظرفیتی بسیار عالی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور افزود: این مرکز باید جنبه آموزشی هم داشته باشد و با توجه به همکاری فرماندار طرقبه‌شاندیز در تأمین تجهیزات آن، انتظار این است که این کمک‌ها در فعالیت این مرکز در کوتاه‌مدت اثرگذار باشد.

در ادامه، مهدی اله‌پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی، با بیان اینکه سالانه بیش‌از هزار و ۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان‌رضوی تیمار می‌شوند، گفت: مرحله نخست ساخت تیمارگاه چندمنظوره برای درمان گونه‌های جانوری از محل تأمین اعتبار طرح ملی حفاظت از تنوع زیستی و حیات‌وحش و اسناد خزانه درمجموع به‌میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تأمین و اجرا شد.

همچنین در حاشیه این مراسم، از پنج دستگاه خودروی تاکتیکی برای بهبود وضعیت حفاظتی مناطق تحت حفاظت رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->