رمزگشایی سرقت‌های مدارس غرب مشهد پاسخ به چند پرسش‌ متداول بازنشستگان کشوری درباره بیمه تکمیلی عکس و فیلم از خسارت‌های زلزله ۵ریشتری در کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۲ فوتی و ۵۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است زلزله نسبتاً شدید کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند + جزئیات (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) هزینه میلیاردی پیشگیری از ابتلا به هاری | شهرداری‌ها موظف هستند که کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب را پیگیری کنند بیماری تب دنگی چیست؟ | آخرین وضعیت بیماری در مشهد و خراسان رضوی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای مشهد و خراسان‌رضوی ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) تبلیغ محصول مکمل در فضای مجازی ممنوع است ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از امروز آغاز شد + شرایط (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به نیاز شبکه درمان به خون و فراورده‌های خونی پاسخ به ابهامات «متناسب‌سازی حقوق» بازنشستگان | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ علائم افسردگی نامرئی (افسردگی پنهان) چیست تذکر دیوان محاسبات کشور به دستگاه‌ها درباره اجرای قانون هوای پاک وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود | پیگیر متناسب‌سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز هستیم بازنشستگی دوران فراغت یا مرارت؟ | پای حرف‌های چند پدر به مناسبت روز جهانی پدر ساماندهی مدارس کانکسی کشور در مهر ۱۴۰۳ پایان سرقت‌های عجیب از طلافروشان مشهدی |شکایت ۷ زرگر از یک زباله گرد
سرخط خبرها

یک میلیون دانش‌آموز رأی اولی آماده شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۳۳۷۸۱
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
یک میلیون دانش‌آموز رأی اولی آماده شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۳
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود یک میلیون دانش‌آموز رأی‌اولی داریم که برای ترغیب و تشویق و کنشگری آن‌ها برنامه‌هایی در دست انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین پورثانی اظهار کرد: از جمله برنامه‌های در دست اجرای معاونت پرورشی که نیازمند توجه و تداوم در دولت چهاردهم  است، می‌توان به سند تحول پرورشی، طرح «نماد» و توسعه آن، طرح «مستورا»، طرح آموزش و استخدام معلمان، نهضت اردویی، تلفیق آموزش و پرورش، ترمیم برنامه درسی ملی و ساخت سرودها و برنامه‌های تئاتر از متن کتاب‌های درسی در جهت انس‌گیری بیشتر دانش‌آموزان با مباحث تربیتی اشاره کرد.

وی بیان کرد: دولت بعدی باید آموزش و پرورش را اولویت کاری خود قرار دهد. باید فاصله‌ها از بین برود، برنامه درس ملی اصلاح و تمام کارها با هدف بهبود فعالیت‌های پرورشی پیش رفته و انجام شود.

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود یک میلیون دانش‌آموز رأی‌اولی داریم که برای ترغیب و تشویق و کنشگری آن‌ها برنامه‌هایی در دست انجام است، عنوان کرد: به انتظارات دانش‌آموزان از رئیس جمهور، رئیس مجلس و نماینده مجلس ورود کرده‌ایم؛ دو برنامه با همکاری شبکه امید، بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های‌ اسلامی دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و سازمان جوانان هلال احمر در دست اجرا است که می‌توان به طرح «مثبت دما» و پویش «پای کار ایران» که از شبکه افق، امید و شبکه شاد پخش می شود، اشاره کرد.

پورثانی خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های معاونت پرورشی اعم از برنامه‌های انتخاباتی و غیرانتخاباتی برای تمام دانش‌آموزان کشور در نظر گرفته شده است. برنامه‌های انتخاباتی از تلویزیون پخش می‌شود و دانش‌آموزان استانی، عشایری و مرزی می‌توانند بیننده آن باشند. از برنامه‌های غیر انتخاباتی نیز می‌توان به اعزام ۲ تا ۳ هزار نفری دانش‌آموزان عشایر به مشهد اشاره کرد که تیرماه امسال ذیل برنامه‌های پرورشی انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->