بیرانوند می خواهد با پرسپولیس فسخ کند ستاره های پرسپولیس و تهدید به جدایی گل‌محمدی همچنان منتظر تراکتور پول یک ملی‌پوش را از پرسپولیس دور کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴| برد یاران رونالدو بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس از استقلال می‌آید؟ پدیده لیگ برتر در راه پرسپولیس؟ یک استقلالی در راه سایپا شانس کم مربی ایرانی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ترکیه و گرجستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ گولیسیانی امتیاز نیان الکترونیک مشهد واگذار می‌شود؟ تجهیز ۵۰ خانه ورزش روستایی خراسان رضوی به اعتبار ۱۶ میلیارد ریال پخش زنده بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ورزشگاه‌هایی که می‌توانند از VAR استفاده کنند پخش زنده بازی ترکیه و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کاهش بدهی استقلال به آمانوف کار سخت رئال و بارسا در هفته اول لالیگا بالاترین دستمزد باشگاه استقلال در جیب مهرداد محمدی پرسپولیس روی گسل زلزله | بیرانوند و پورعلی گنجی به سیم آخر زدند + عکس بلاتکلیفی نیمکت استقلال
سرخط خبرها

ستاره های پرسپولیس و تهدید به جدایی

  • کد خبر: ۲۳۴۴۶۱
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۶
ستاره های پرسپولیس و تهدید به جدایی
بازیکنان شاخص پرسپولیس این باشگاه را تهدید به جدایی کرده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، تسویه حساب باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند نشان داد که این باشگاه پاداش های پرداخت شده در طول فصل را از قرارداد سرخپوشان کسر کرده است.

 موردی که باعث شد بیرو در تماس با چند بازیکن شاخص تیمش نسبت به این موضوع ابراز گلایه کرده و از آنها بخواهد در مقابل این اقدام رضا درویش سکوت نکنند. در همین راستا نیز چند سرخپوش مثل دانیال اسماعیلی فر و مرتضی پورعلی گنجی واکنش هایی نشان دادند. در این میان مهدی ترابی همچنان به سکوتش ادامه داد و سعی کرد حداقل واکنشی در رسانه از خود نشان ندهد.

اما در این راستا با خبر شدیم همه این بازیکنان نامبرده باشگاه خود را تهدید کرده اند که اگر پاداش های آنها که مربوط به دو فصل پیش و فصل قبل بوده پرداخت نشود ممکن است هر تصمیمی بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->