گل‌محمدی همچنان منتظر تراکتور پول یک ملی‌پوش را از پرسپولیس دور کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴| برد یاران رونالدو بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس از استقلال می‌آید؟ پدیده لیگ برتر در راه پرسپولیس؟ یک استقلالی در راه سایپا شانس کم مربی ایرانی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ترکیه و گرجستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ گولیسیانی امتیاز نیان الکترونیک مشهد واگذار می‌شود؟ تجهیز ۵۰ خانه ورزش روستایی خراسان رضوی به اعتبار ۱۶ میلیارد ریال پخش زنده بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ورزشگاه‌هایی که می‌توانند از VAR استفاده کنند پخش زنده بازی ترکیه و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کاهش بدهی استقلال به آمانوف کار سخت رئال و بارسا در هفته اول لالیگا بالاترین دستمزد باشگاه استقلال در جیب مهرداد محمدی پرسپولیس روی گسل زلزله | بیرانوند و پورعلی گنجی به سیم آخر زدند + عکس بلاتکلیفی نیمکت استقلال
سرخط خبرها

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس از استقلال می‌آید؟

  • کد خبر: ۲۳۴۴۵۰
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس از استقلال می‌آید؟
شایعه حضور مهاجم اسبق استقلال در پرسپولیس به گوش می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روزهایی که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به دلیل محرومیت هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی برای پرسپولیس جذب کند شایعات زیادی در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه به گوش می‌رسد.

در جدیدترین شایعه عنوان شده که مامه‌تیام مهاجم اسبق تیم استقلال در لیست خرید تیم پرسپولیس قرار دارد اما باشگاه پرسپولیس واکنشی به این شایعه نداشته است.

این در حالیست که هنوز تکلیف کادر فنی پرسپولیس مشخص نیست و به نظر می‌رسد تا زمان جذب سرمربی جدید این باشگاه وارد فصل نقل و انتقالات نخواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->