بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس تمدید قرارداد یکساله پورعلی‌گنجی با پرسپولیس قهرمانی فصیحی در مسابقات دوومیدانی اسلوونی والتر ماتزاری گزینه پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی بلیت تهران در جیب والتر ماتزاری | توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی پخش زنده بازی ایران و هلند در لیگ جهانی والیبال (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره های پرسپولیس فعلا به تراکتور نمی‌روند! بیرانوند چقدر می‌خواهد که در پرسپولیس بماند؟ پاکتا در آب نمک پرسپولیس اوسمار با بوریرام توافق کرد آیا شایعه بازداشت علی پروین صحت دارد؟ نتیجه بازی اسکاتلند و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی بی حاصل نتیجه بازی آلمان و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود ژرمن‌ها پخش زنده بازی سوئیس و اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلی‌زاده: حضور در استقلال را تکذیب می‌کنم جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از پیروزی ایران برابر آمریکا (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های پیمان اکبری پس از پیروزی برابر آمریکا | بازیکنانم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند پخش زنده بازی آلمان و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ | فینال زودرس
سرخط خبرها

سهمیه المپیک برای برادران عالمیان

  • کد خبر: ۲۳۴۵۳۶
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
سهمیه المپیک برای برادران عالمیان
فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام کرد که نوشاد عالمیان با رتبه جهانی توانسته سهمیه المپیک را کسب کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز ITTF اسامی نهایی بازیکنان حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را منتشر کرد و نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با کسب ۵۱۱ امتیاز و قرار گرفتن در رده ۵۲ برترین پینگ پنگ بازان دنیا جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد.

در مجموع ۶۶ بازیکن در بخش انفرادی رقابت‌های المپیک حضور خواهند داشت که ۱۲ بازیکن از طریق رنکینگ جواز حضور در رقابت‌ها را بدست آوردند و نوشاد عالمیان به عنوان سومین پینگ پنگ باز دنیا در این فهرست که توانسته از طریق رنکینگ کسب سهمیه نماید مسافر پاریس شد.

نوشاد عالمیان سومین تجربه‌ی حضور در المپیک را پشت سر خواهد گذاشت و پیش از این در المپیک ۲۰۱۲ لندن و المپیک ۲۰۱۶ ریو به عنوان نماینده تنیس روی میز ایران در معتبرترین رویداد ورزشی دنیا حاضر بوده است.

نیما و نوشاد عالمیان در بخش آقایان و ندا شهسواری در بخش بانوان سه نماینده پینگ پنگ ایران در المپیک خواهند بود و هر سه بازیکن سومین حضور خود در رقابت‌های المپیک را تجربه خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->