سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و هلند در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| موتور برد‌های ایران دیر روشن شد بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس تمدید قرارداد یکساله پورعلی‌گنجی با پرسپولیس قهرمانی فصیحی در مسابقات دوومیدانی اسلوونی والتر ماتزاری گزینه پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی بلیت تهران در جیب والتر ماتزاری | توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی پخش زنده بازی ایران و هلند در لیگ جهانی والیبال (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره های پرسپولیس فعلا به تراکتور نمی‌روند! بیرانوند چقدر می‌خواهد که در پرسپولیس بماند؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار از اردوهای آماده‌سازی پارالمپیک پاریس؛ قهرمانان مشهدی به صف شدند

  • کد خبر: ۲۳۴۵۴۴
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
آخرین اخبار از اردوهای آماده‌سازی پارالمپیک پاریس؛ قهرمانان مشهدی به صف شدند
اردوهای مختلف تیم‌های ملی جانبازان و توان‌یابان در حالی برگزار می‌شود که نفرات مشهدی دارای سهمیه المپیک، خود را برای حضور قدرتمند در پاریس آماده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در فاصله ۲ ماه مانده تا پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، اردو‌های آماده‌سازی ملی‌پوشان کشورمان در داخل و خارج از کشور پیگیری می‌شود و در این میان، ورزشکاران خراسان‌رضوی و مشهد نیز با حضور در این اردو‌ها و رقابت‌ها، سطح آمادگی‌شان را بالا می‌برند و توان خود را محک خواهند زد.

اردوی تیم ملی والیبال در هلند

تیم ملی والیبال‌نشسته کشور جهت حضور در تورنمنت بین‌المللی به هلند سفر می‌کند.

هفتمین اردوی تیم ملی از ۶ تیرماه در تهران برگزار می‌شود و این تیم از ۱۲ تیر ماه جهت حضور در تورنمنت بین‌المللی آسن هلند به این کشور اعزام خواهد شد.آخرین اخبار از اردوهای آماده سازی پارالمپیک پاریس؛ قهرمانان مشهدی به صف شدند

هادی رضایی، سرمربی مشهدی تیم ملی والیبال‌نشسته، در این خصوص اظهار داشت: در این تورنمنت ۱۰ تیم درجه‌یک جهان حضور دارند که هشت تیم از این ده تیم در پارالمپیک پاریس حضور خواهند داشت و دیدار‌های تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شوند.

رضایی همچنین جهت حضور در این اردو، مهدی بابادی، ورزشکار ارزنده استان، را فراخواند.

تلاش سخت نسرین شاهی در راه پاریس

هفتمین اردوی تیم ملی تیراندازی از ۶ تیر ماه به مدت ۱۵ روز در تهران پیگیری خواهد شد.

آخرین اخبار از اردوهای آماده سازی پارالمپیک پاریس؛ قهرمانان مشهدی به صف شدند

این اردو در راستای اعزام به مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار و نسرین شاهی بانوی طلایی خراسان‌رضوی جهت حضور در آن دعوت شده است.

مصطفی ماریان؛ جدیدترین مسافر پاریس از مشهد

دوومیدانی‌کار جوان استان به اردوی تیم ملی کشور دعوت شد.

در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در هفته گذشته، مصطفی ماریان جوان پرتلاش مشهدی که در این رقابت‌ها مدال طلا را کسب کرد به ششمین اردوی تیم ملی دعوت شد.

آخرین اخبار از اردوهای آماده سازی پارالمپیک پاریس؛ قهرمانان مشهدی به صف شدند

این اردو در راستای اعزام به مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ از ۲۸ خرداد ماه لغایت ۱۵ تیر ماه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->