اولین پیام تصویری مسعود پزشکیان برای معلولان | آیا رئیس جمهور منتخب حقوق معلولان را احیا خواهد کرد؟ + ویدئو رای اول نوجوان مشهدی دارای معلولیت در انتخابات ریاست جمهوری + فیلم کلاهبرداری میلیاردی از معلولان و سالمندان در استان سمنان شهروندان توان‌یاب مشهدی کجا می‌توانند رأی دهند؟ | اتخاذ تمهیدات لازم برای شعبات مناسب‌سازی‌شده اخذ رأی فرزندان شبه‌خانواده بهزیستی خراسان‌رضوی نایب‌قهرمان کشور شدند افزایش همکاری‌های توان‌بخشی و درمانی بهزیستی و جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی زنان دارای معلولیت و رنج مضاعف حضور گسترده معلولان پای صندوق‌های رای (۸ تیر ۱۴۰۳) + عکس شما از شنبه رئیس جمهور هستید یادی از عبدالله هنری؛ مردی که از معلولیت پل ساخت همه چیز درباره غربالگری شنوایی نوزدان تا یک ماهگی مستمری خرداد کمک هزینه لوازم بهداشتی معلولان واریز شد (چهارم تیر ماه ۱۴۰۳) مردم خراسان‌رضوی ۱۵۰۰ رأس دام به کمیته امداد اهدا کردند مستمری حق پرستاری خردادماه معلولان واریز شد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مجلس یازدهم و اشتباهات فاحش در قبال افراد دارای معلولیت | چرا ماده ۲۷ اجرا نشد؟ تکلیف سنگین رئیس جمهور آینده در موضوع حمایت از حقوق معلولان عضویت معلولان در کتابخانه ملی لغو نشده است جدیدترین رنکینگ ورزشکاران دارای معلولیت تکواندو اعلام شد | پاراتکواندوکار ایران در صدر جهان ایستاد حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد تعداد کودکان کار و خیابان را اتباع تشکیل می‌دهند چرا امتحانات نهایی دانش‌آموزان استثنائی به صورت ویژه برگزار نشد؟
سرخط خبرها
معاون توان‌بخشی بهزیستی خراسان رضوی:

وضعیت خراسان رضوی، علی‌رغم دارابودن جامعه‌هدف گسترده، سفید است

  • کد خبر: ۲۳۵۸۳
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
وضعیت خراسان رضوی، علی‌رغم دارابودن جامعه‌هدف گسترده، سفید است
معاون توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی از وضعیت پایدار مراکز نگهداری معلولان و سالمندان این استان درمقابل همه‌گیری ویروس کرونا خبر داد.

به‌گزارش شهرآرانیوز، مسعود فیروزی با اشاره به آمار مبتلایان سالمند و دارای معلولیت به کرونا، و درگذشتگان از آن گفت: با شیوع ویروس کووید۱۹ در کشور، سازمان بهزیستی و به‌دنبال آن اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی اقدامات لازم را درجهت کاهش آسیب‌ها و تعداد مبتلایان در جامعه‌هدف خود آغاز کردند و سامانه‌ای کشوری‌ به‌منظور ثبت آمار مبتلایان و میزان مرگ‌ومیر در هر استان راه‌اندازی شد، تا این آمار دراختیار رئیس سازمان بهزیستی کشور قرار گیرد.

فیروزی در پاسخ به آمار جامعه‌هدف بهزیستی خراسان رضوی گفت: تمامی آمار‌ها کشوری است و فقط رئیس سازمان بهزیستی کشور مجاز به اعلام رسمی آمار مبتلایان است، اما می‌توانم به این نکته اشاره کنم که خراسان رضوی، با ۶هزار نفر جمعیت تحت‌پوشش در ۹۰ مرکز روزانه و شبانه‌روزی، در وضعیت‌سفید قرار دارد و آمار‌های ما، ازحیث ابتلا به کرونا، درمقایسه‌با بسیاری از استان‌های کشور کمتر است.

عضو کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار خراسان رضوی در پاسخ به کمک‌هزینه‌های معیشتی ویژه افراد دارای معلولیت تصریح کرد: کمک‌های معیشتی و بهداشتی در خراسان رضوی، همچون سایر کشور، در سه مرحله انجام شد که در مرحله اول ۵۰۰هزار تومان، در مرحله دوم ۳۰هزار تومان و در مرحله سوم ۲۸۸هزار تومان به مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان پرداخت شد تا لوازم ضدعفونی تهیه شود. همچنین مبلغ ۲۵۰هزار تومان نیز به هریک از افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدیدِ استان به‌عنوان کمک‌هزینه معیشتی پرداخت کردیم که این مبلغ جدا از حق پرستاری‌ای بود که به‌صورت ویژه به حساب معلولان ضایعه‌نخاعی واریز می‌شود.

گفتنی است، براساس آخرین آمار رسمی‌ای که رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد، ۲۷۶ معلول و سالمند از ۸۷۵ مرکز نگهداری در سراسر کشور به کرونا مبتلا شده‌اند و ۵۳ نفر از ایشان نیز فوت کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->