مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان
سرخط خبرها

کرونا در خراسان رضوی؛ ۲۱۹۴ مبتلا و ۳۹۸ فوتی

  • کد خبر: ۲۳۵۸۸
  • ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کرونا در خراسان رضوی؛ ۲۱۹۴ مبتلا و ۳۹۸ فوتی
براساس آخرین آمار که تا ظهر دیروز از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام شده است، تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در استان به ۲۱۹۴ نفر رسید و متاسفانه ۳۹۸ نفر از این بیماران نیز جان خود را از دست دادند.
به گزارش شهرآرانیوز، براساس مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیشترین مبتلایان و فوت شدگان قطعی مبتلا به کرونا در استان را دارد و بعد از آن به ترتیب دانشگاه‌های علوم پزشکی نیشابور، تربت جام، سبزوار، تربت حیدریه و گناباد قرار گرفته اند.  

همچنین بر اساس آمار‌های ارائه شده علاوه بر این موارد قطعی، تعداد بسیاری از موارد مشکوک به کرونا نیز در استان وجود دارد.

گفتنی است تعدادی از افراد بستری در بیمارستان‌ها خوشبختانه سلامتی خود را بازیافته و مرخص شده اند. آخرین آمار رسمی در این باره نشان می‌دهد تا ظهر ۲۳ فروردین، ۷۰۵۹ بیمار ترخیص شده اند.
 
کرونا در خراسان رضوی؛ ۲۱۹۴ مبتلا و ۳۹۸ فوتی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->