کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۶۲۴۰
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود
رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی شهید هاشمی‌نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این ایام که طرح تابستانه در حال اجرا هست روزانه ۶۰۰ بیمار ورودی به بخش اورژانس این مرکز درمانی داریم که بخشی از آنها موارد مراجعه مستقیم بوده و بخشی دیگر نیز موارد انتقالی با اورژانس ۱۱۵ هستند..

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیدمحمد موسوی اظهار کرد: بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد در ایام اجرای طرح تابستانه از آمادگی کامل برخوردار بوده و تمامی بخش‌ها و نیرو‌ها فعال هستند تا که خدمت رسانی مناسب را به بیماران سرپایی و بستری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این ایام که طرح تابستانه در حال اجراست روزانه ۶۰۰ بیمار ورودی در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد داریم که این افراد در حوزه‌های مسمومان، تصادفات، داخلی، زنان، کودکان و ... هستند و به هر یک این گروه‌ها خدمات تخصصی و موردنیاز ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد افزود: این مرکز درمانی با توجه به نزدیکی‌اش به حرم مطهر رضوی در طول سال پذیرای بیماران زیادی بوده که بخش عمده‌ای از آنها در فصل تابستان و در زمان اجرای طرح تابستانه هستند.

موسوی با ذکر این نکته که بخش زیادی از بیماران مرتبط با موضوع تصادفات هستند، تأکید کرد: از تمامی زائران و مسافران سفر‌های تابستانی می‌خواهیم که هیچگونه عجله‌ای در خصوص زودتر رسیدن به مقصد نداشته باشند و جاده را به عنوان جزئی از سفر بدانند تا دچار مشکل نشوند و در همین خصوص باید اشاره کنیم که بخش عمده‌ای از موارد مرتبط با حوزه تصادفات کسانی هستند که در ۳۰ کیلومتری مقصد دچار آسیب شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->