باقری: شورای امنیت با تصویب قطعنامه‌ الزام آوری اسرائیل را مجبور به توقف جنگ غزه کند ایران، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه القاهره در غزه را محکوم کرد تاکید بر آتش بس در غزه در نشست شورای امنیت سازمان ملل رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات امیر قطر با رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد ترامپ دوباره مدعی توافق با ایران در صورت رسیدن به رئیس جمهوری شد خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان| تاکید بر تداوم گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند
سرخط خبرها

شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد

  • کد خبر: ۲۳۶۵۴۵
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
  • ۱
شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد
سخنگوی شورای نگهبان گفت: با بررسی‌های انجام‌شده، صحت مرحله اول انتخابات به تأیید شورای نگهبان رسید و رسماً آن را به وزارت کشور اعلام کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هادی طحان‌نظیف در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه خبر  درباره صحت سلامت مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: دقایقی قبل نتایج بررسی صحت انتخابات به تأیید شورای نگهبان رسید.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده صحت مرحله اول انتخابات به تایید شورای نگهبان رسید و رسما به وزارت کشور اعلام کردیم.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: فرصت شکایت در نظر گرفته بودیم اما هیچ شکایتی به شورا واصل نشد. مردم هم شکایتی نداشتند به همین دلیل صحت سلامت انتخابات به تایید ما رسید.

طحان‌نظیف گفت: از طریق سامانه مردم‌ناظر اعلام کرده بودیم اگر تخلفی در روز انتخابات انجام شده به ما گزارش دهند. از طریق دبیرخانه نیز پیش‌بینی کرده بودیم اما از هیچ کدام هیچ شکایتی انجام ندادیم. با بررسی‌های جامع انجام شده صحت سلامت انتخابات مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کردیم که انتخابات به دور دوم برسد. به همین دلیل پیش‌بینی لازم را انجام داده بودیم. فرآیند و روندها و کلیه مراحل نظارت را همچنان ادامه می‌دهیم. با اعلام ما مبنی بر صحت سلامت انتخابات، دو نامزد می‌توانند تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای‌گیری به تبلیغات‌شان ادامه دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
0
0
??????
جوک خوبی بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->