مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۷۴۶۱
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳)
امروز، ۱۵ تیرماه، هم‌زمان با برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌رضا(ع) میزبان اهالی فرهنگ و هنر و رسانه است.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز، ۱۵ تیر ،۱۴۰۳ هم‌زمان با برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، مجتمع امام‌رضا(ع) میزبان هنرمندان، اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه شده است تا شرکت‌کنندگان با استفاده از حق‌رأی خود در تعیین رئیس‌جمهور کشور، سرنوشت‌ساز باشند.

هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رای در مجتمع امام‌رضا (ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳)

 عکاس و دوبلور مشهدی با اشاره به وظیفه هنرمندان در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ملی ما است. ما هنرمندان، بخش مهمی از فرهنگ به شمار می‌رویم بنابراین از رئیس‌جمهور خود انتظاراتی داریم.

محمدجعفر نجفی در ادامه به لزوم مشارکت مردم به ویژه هنرمندان اشاره  و تصریح کرد: مهم است که حضور صددرصدی داشته باشیم و در این عرصه سیاسی بسیار پر اهمیت، تاثیرگذار باشیم.

هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رای در مجتمع امام‌رضا (ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳)

به درد هنرمندان رسیدگی شود

همچنین مهری شمس، بانوی پیشکست تئاتر مشهد، با دعوت هنرمندان به پای صندوق‌های رای گفت: من آمده‌ام تا رای بدهم. از همه هنرمندان، شاگردان و دوستانم نیز دعوت می‌کنم تا پای صندوق‌های رای بیایند و این‌گونه سرنوشت ایران عزیز را مشخص کنند.

شمس در ادامه به اهمیت مشارکت مردمی اشاره کرد و افزود: حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است. همه باید اهمیت این موضوع را بدانند و مشارکت کنند. 

این بازیگر درباره توقع خود، به عنوان هنرمند، از رئیس‌جمهور آینده ادامه داد: من همچون بسیاری از هنرمندان دغدغه‌هایی دارم برای همین از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهم به درد هنرمندان رسیدگی کند.

امیدوارم رئیس‌جمهور منتخب شنوای حرف هنرمندان باشند

شاعر مطرح مشهدی نیز که برای مشارکت در انتخابات در مجتمع فرهنگی و هنری امام‌رضا(ع) حضور دارد، به اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات اشاره و اظهار کرد: از الطاف خفیه پروردگار بود که انتخابات ریاست‌جمهوری به دور دوم کشیده شد. انشاءالله مشارکت مردم بالا باشد.

سیدمحمد امین موسوی همچنین درباره شور انتخاباتی مردم در این دوره صحبت کرد و گفت: با وجود صحبت‌هایی که درباره فضای متشنج انتخابات شده بود،  الان می‌بینیم مردم در این امر حضور یافته و آرامش به جامعه برگشته است. من باز هم امیدوارم مشارکت همچنان بالا برود.

این شاعر خاطرنشان کرد: هنرمند دغدغه شنیده شدن دارد. امیدوارم هر شخصی که رئیس‌جمهور می‌شود، شنوای حرف هنرمندان باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->