ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات

  • کد خبر: ۲۳۷۴۷۱
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات
باشگاه استقلال با وجود جذب اسلامی و زکی‌پور، اما نتوانسته رضایت خاطر هواداران خود را در جذب بازیکنان جدید جلب کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در نقل و انتقالات پیش فصل تاکنون عملکرد آن چنان درخشان و چشمگیری نداشته است. در روز‌های اخیر باشگاه استقلال با دوبازیکن بوسنیایی به توافق رسید که یکی از این بازیکنان دروازه‌بان بود. به تازگی مشخص شده باشگاه استقلال خواهان ادامه همکاری با این دروازه‌بان نیست و قراردادش فسخ خواهد شد.

درباره دیگر بازیکن بوسنیایی (زیکیلیچ) نیز تردید‌هایی وجود دارد و هنوز تکلیف این بوسنیایی نیز مشخص نشده است. گفته می‌شود زیکیلیچ در تست‌های پزشکی حضور یافته، هرچند که ایفمارک حضور این بازیکن را در تست‌های پزشکی تایید نکرده است. با این حال مسئولان باشگاه استقلال ظاهرا روی این بازیکن نظر مساعد دارند و می‌خواهند قراردادش پا برجا بماند و باید دید این بازیکن آیا ازنظر فنی ارزش خریدن داشته یا خیر؟!

خارج از موضوع جذب بازیکنان خارجی، اما باشگاه استقلال در روز‌های اخیر ۲ بازیکن داخلی را نیز به خدمت گرفته که چندان بازیکنان شاخصی در نقل و انتقالات نیستند. اسلامی و زکی‌پور بازیکنانی هستند که به خواست جواد نکونام و تایید مدیران این باشگاه جذب شده‌اند.

گرچه زکی‌پور بازی‌های زیادی درترکیب سپاهان انجام داده و بازیکن با تجربه‌ای است، اما نظر عمق تاثیرگذاری به خصوص در فاز هجومی تیم سپاهان آمار آن چنان قابل توجهی از این بازیکن منتشر نشده است.

تنها مزیت زکی‌پور تداوم حضور در ترکیب سپاهان و همچنین آشنایی با بازی در ترکیب استقلال است که باید دید چه سرنوشتی رقم خواهد خواهد خورد و آیا این بازیکن می‌تواند دوران نه چندان ناموفق خود در همکاری قبلی با استقلال را این بار جبران کرده و از خاطر هواداران این باشگاه پاک کند یا خیر؟!


درباره اسلامی نیز که دیگر خرید استقلال محسوب می‌شود هرگز با قطعیت نمی‌توان سخن گفت. این بازیکن نیز با وجود برخورداری از امتیاز جوانی روشن نیست که در ترکیب استقلال به بازیکنی محوری تبدیل خواهد شد یا خیر؟!

به هرحال خریدهای‌های انجام شده نسبت به آن اسامی که ابتدای فصل منتشر شد تفاوت آشکاری دارد و به نظر می‌رسد باشگاه استقلال هنوز نتوانسته آن بازیکنانی که نام‌شان در هفته‌های اخیر بار‌ها مطرح شده را برای حضور در این باشگاه راضی کنند.

حتی جذب آقایی‌پور که می‌توانست به یک برگ برنده برای استقلال در نقل و انتقالات تبدیل شود، محقق نشد.

لازم به ذکر است که استقلال در روزهای اخیر با بازیکنانی همجون سهرابیان و جلالی قرار منعقد کرد که البته جلالی در حال جدایی است و سهرابیان نیز جزو بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و گزینه جدیدی به حساب نمی‌آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->