۱۲۹ قانونگذار کنگره آمریکا سخنرانی نتانیاهو را تحریم کردند تغییر ساعت کاری ادارات خراسان شمالی در روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) ساعات کاری ادارات شیراز و استان فارس تغییر کرد (۳ مرداد ۱۴۰۳) نماینده فلسطین در سازمان ملل: نتانیاهو دروغگو است حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل (۳ مرداد ۱۴۰۳) حضور رهبر معظم انقلاب بر مزار شهیدان حادثه پرواز اردیبهشت و مدافع حرم + تصاویر احضار سفیر انگلیس به وزارت خارجه کشورمان (۳ مرداد ۱۴۰۳) حبس ۴۰ دقیقه‌ای رئیس اسرائیل در فرودگاه پاریس تعویق سفر هیئت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی به دوحه پزشکیان: المپیک نماد صلح و دوستی و وفاق با دنیا است ایهود باراک: از هر ۵ اسرائیلی ۴ نفر نتانیاهو را مسئول شکست هفتم اکتبر می‌دانند نتانیاهو فردا با بایدن دیدار می‌کند تجمع ۱۰ هزار معترض علیه نتانیاهو در کنگره آمریکا + فیلم (۳ مرداد ۱۴۰۳) حماس: جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اقدامات عملی اتخاذ کند ترکیه: شاهد نسل‌کشی و زیر پا گذاشتن کلیه اصول انسانی در غزه هستیم حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ام الرشراش در سرزمین‌های اشغالی + فیلم محصولات ایران خودرو رسما گران شد+ جدول (۳ مرداد ۱۴۰۳) ۲ نظامی صهیونیست در غزه زخمی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) دیدار جمعی از روحانیون و علما با پزشکیان بازداشت مظنون انفجار امروز مسکو در ترکیه (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای

  • کد خبر: ۲۳۷۳۹۰
  • ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای
وزیر خارجه هند در نشست سران همکاری شانگهای نسبت به تهدیدهای تروریسم فرامرزی هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سوبرامانیام جیشنکر، وزیر خارجه هند گفت: اگر با این تهدیدها مقابله نشود، امنیت و صلح منطقه و جهان با خطر روبرو می‌شود.

وزیر خارجه هند روز پنجشنبه (۱۴ تیر) در نشست سران سازمان همکاری شانگهای در قزاقستان گفت که کشورهای عضو شانگهای مبارزه با تروریسم را اولویت بدهند.

او افزود که تروریسم در هر شکلی قابل توجیه یا چشم‌پوشی نیست و جامعه بین‌المللی باید کشورهایی را که پناهگاه امن تروریست‌ها هستند، منزوی و افشا کند.

جیشنکر گفت که تروریسم فرامرزی مستلزم یک واکنش قاطع است.

وزیر خارجه هند از کشور مشخصی نام نبرد، اما در گذشته دهلی پاکستان را متهم به پناه‌دادن به تروریسم و استفاده ابزاری از هراس‌افکنی در سیاست خارجی کرده است.

اما پاکستان می‌گوید که قربانی تروریسم است.

در همین حال؛ شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، امروز پنجشنبه با شرکت در بیست و چهارمین نشست سران سازمان همکاری شانگهای، خطرات تروریستی از افغانستان را نگرانی جدی برای کشورهای عضو این سازمان دانست.

او گفت که طالبان باید برای مبارزه با تروریسم اقدامات جدی انجام دهند تا از خاک افغانستان علیه کشورهای دیگر با هدف انجام عملیات‌های تروریستی اقدامی صورت نگیرد.

نخست وزیر پاکستان گفت که برای ایجاد ثبات در افغانستان تعامل معنادار با طالبان از سوی جامعه جهانی لازم است. پس از برگشت طالبان به قدرت در افغانستان، اسلام‌آباد رژیم طالبان را متهم به پناه دادن به تروریستان می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->