سرخط خبرها

دوبله «بهولا» برای پخش از شبکه نمایش

  • کد خبر: ۲۳۸۰۳۲
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
دوبله «بهولا» برای پخش از شبکه نمایش
فیلم سینمایی «بهولا» با گویندگی ۲۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم برای پخش از شبکه نمایش دوبله شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «بهولا» در گونه اکشن، ماجراجویی و جنایی محصول هند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی ناهید امیریان و صدابردار آن رامین آریاشکوه است. رضا آفتابی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، کریم بیانی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، لادن سلطان پناه، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، فاطمه غزنوی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، حسن کاخی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، علی منانی، امیر منوچهری، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، منوچهر والیزاده و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره «دیانا» افسر پلیس زنی است که بعد از ضبط محموله مواد مخدر قاچاقچیان، همکارانش را مسموم می‌یابد. او نیاز به همکاری مردی زندانی، که اخیرأ آزاد شده، یعنی «بهولا» دارد، تا جلوی دار و دسته‌ی قاچاقچیان بایستد و جان همکارانش را نجات دهد.

«بهولا» یک فیلم اکشن هندی که در حال و هوای فیلم‌های سینمای بدنی این کشور و به قصد سرگرم کردن مخاطب ساخته شده است و به خاطر ساخت خوب و رعایت قواعد ژآنر در این زمینه موفق عمل می‌کند و به ویژه برای دوستداران فیلم‌های هندی می‌تواند جذاب باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی نمایش، برای مخاطبان پخش شود.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->