پخش زنده بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ ( ۱۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال لغو مسابقه افتتاحیه لیگ برتر فوتسال در مشهد / جلسه ویژه کمیته فوتسال برای تعویق در مسابقه، فردا در تهران لژیونر‌های سرباز دردسر جدید تیم ملی رکوردشکنی برای پخش مستقیم نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا کاندیدای سرپرستی استقلال بر سر دوراهی پیغام امیدوارکننده دو استقلالی: هروقت نکونام بخواهد، ما برمی‌گردیم بازگشت دراگان اسکوچیچ به لیگ برتر پرسپولیس در انتظار توافق مالی با کنعانی‌زادگان سیگنال مثبت رامین رضاییان برای استقلال تاریخ و ساعت بازی انگلیس و هلند در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | دوئل مربیان خوش‌شانس! جواد باقری، رئیس جدید هیئت تنیس خراسان رضوی شد مرادمند تا کی منتظر استقلال می‌ماند؟ یک ایرانی دیگر در لیگ روسیه لژیونر شد پرونده بیرانوند و مدیرعامل اسبق استقلال بسته شد تاکید نکونام به بازگشت زودهنگام سسما توضیحات حسین بادامکی درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس برگزاری تمرین استقلال در غیبت ستارگان بلاتکلیف بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان چه زمانی آغاز می‌شود؟
سرخط خبرها

جواد باقری، رئیس جدید هیئت تنیس خراسان رضوی شد

  • کد خبر: ۲۳۸۲۹۸
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
جواد باقری، رئیس جدید هیئت تنیس خراسان رضوی شد
جواد باقری با انتخاب اعضای مجمع هیئت تنیس، بعنوان سکاندار این رشته در استان خراسان رضوی انتخاب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس خراسان رضوی ظهر امروز، (۱۹ تیرماه ۱۴۰۳) در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

در این مجمع شاهرخ کشاورز، دبیر فدراسیون تنیس، علیرضا تاج فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، محمود قربانیار، معاون توسعه و ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و سایر اعضای مجمع حضور داشتند.

این مجمع که با حضور ۳ کاندیدا برگزار شد پس از کناره گیری آقای حمایت کار، جواد باقری با کسب ۱۳ رای و بالاتر از آقای بهبودی با ۷ رای، برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات تنیس استان خراسان رضوی انتخاب شد.

جواد باقری، رئیس جدید هیات تنیس خراسان رضوی شد

رئیس جدید هیئت تنیس خراسان رضوی: تنیس خراسان نیازمند توسعه و پیشرفت است

جواد باقری، رئیس جدید هیئت تنیس خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا ماراتن انتخابات با تمام حواشی‌اش به سلامت برگزار شود.

وی در ادامه افزود: نخستین هدف ما در هیئت تنیس توسعه این رشته ورزشی در خراسان رضوی و کشور خواهد بود. تجربه دور قبل در هیئت تنیس نشان داد اگر از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود توسعه نسبی رقم خواهد خورد.

رئیس جدید هیئت تنیس خراسان رضوی در پایان عنوان کرد: بیشترین تعهد و وظیفه من این است که تمام ورزشکاران این رشته را دور یکدیگر جمع کنم و با این وضع به شرایط مطلوب برسیم. از همین جا از تمام عزیزان می‌خواهم برنامه ما را آنالیز کرده و هرجایی که کوتاهی کردیم به ما تذکر بدهند.

دبیر فدراسیون تنیس: تنیس کشور از روزهای اوجش فاصله گرفته است

شاهرخ کشاورز، دبیر فدراسیون تنیس نیز در این مجمع گفت: خیلی‌ها در تنیس کشور آمدند و رفتند، اما هدف ما مشخص است و آن هم بالا رفتن پرچم این رشته ورزشی در کشور است.

وی ادامه داد: پیش از این و در دهه ۷۰ و ۸۰ تنیس خراسان جزو ۳ تیم برتر کشور بود که متاسفانه چند سالی است از آن روز‌ها فاصله گرفته است.

دبیر فدراسیون تنیس خاطرنشان کرد: متاسفانه در سالیان اخیر شرایط برگزاری رویداد‌های بین المللی را در مشهد نداشته‌ایم که همین اتفاق باعث شده تا تنیس خراسان رضوی افول کند.

تاج‌فیروز: هیئت تنیس را برمبنای برنامه‌های رئیس جدید نظارت خواهیم کرد

علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مجمع یادآور شد: محمدرضا تدین سال‌های زیادی در هیات تنیس خراسان رضوی فعالیت داشته و اقدامات قابل توجهی انجام داد. ما از جواد باقری انتظار داریم که بر مبنای برنامه‌هایی که ارائه کرده رفتار و عمل کند.

وی ادامه داد: به شخصه برنامه‌های جواد باقری را مدنظر نگه خواهم داشت و بر مبنای برنامه‌های ایشان، هیات تنیس تحت مدیریت ایشان را بازخوانی و نظارت خواهم کرد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: در بخش توسعه ورزش بانوان، رعایت الگو‌های فرهنگی و اخلاقی باید جزو اولویت‌های هیات تنیس خراسان رضوی باشد.

تاج فیروز عنوان کرد: از جواد باقری تقاضا دارم تا از تمام تفکرات و گرایشات فکری در اداره هیات تنیس خراسان رضوی استفاده کند تا بهترین خروجی را برای تنیس استان داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->