پخش زنده بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ ( ۱۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال لغو مسابقه افتتاحیه لیگ برتر فوتسال در مشهد / جلسه ویژه کمیته فوتسال برای تعویق در مسابقه، فردا در تهران لژیونر‌های سرباز دردسر جدید تیم ملی رکوردشکنی برای پخش مستقیم نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا کاندیدای سرپرستی استقلال بر سر دوراهی پیغام امیدوارکننده دو استقلالی: هروقت نکونام بخواهد، ما برمی‌گردیم بازگشت دراگان اسکوچیچ به لیگ برتر پرسپولیس در انتظار توافق مالی با کنعانی‌زادگان سیگنال مثبت رامین رضاییان برای استقلال تاریخ و ساعت بازی انگلیس و هلند در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | دوئل مربیان خوش‌شانس! جواد باقری، رئیس جدید هیئت تنیس خراسان رضوی شد مرادمند تا کی منتظر استقلال می‌ماند؟ یک ایرانی دیگر در لیگ روسیه لژیونر شد پرونده بیرانوند و مدیرعامل اسبق استقلال بسته شد تاکید نکونام به بازگشت زودهنگام سسما توضیحات حسین بادامکی درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس برگزاری تمرین استقلال در غیبت ستارگان بلاتکلیف بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان چه زمانی آغاز می‌شود؟
سرخط خبرها

مرادمند تا کی منتظر استقلال می‌ماند؟

  • کد خبر: ۲۳۸۲۹۳
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
مرادمند تا کی منتظر استقلال می‌ماند؟
با وجود پیشنهادی که از فولاد برای مرادمند رسیده، اما این مدافع هنوز تصمیمی برای حضور در اهواز نگرفته و منتظر تماس مدیران باشگاه استقلال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درروز‌های اخیر خبر‌های متعددی درباره ابراز تمایل شدید یحیی گل‌محمدی به محمد حسین مرادمند منتشر شد. این خبر‌ها حکایت از توافق شفاهی میان مدافع استقلال و سرمربی تیم فولاد خوزستان داشت، اما تا به امروز نه مرادمند راهی فولاد شده و نه اینکه مسئولان باشگاه استقلال توافقی با این بازیکن در راستای تمدید دوباره قرارداد داشته‌اند.

 مرادمند جزو بازیکنانی است که برای تمدید قرارداد باید باز هم با باشگاه استقلال توافق کند، اما هنوز پالس مثبتی از سوی باشگاه استقلال به این بازیکن صادر نشده است. از سویی مرادمند که شدیدا استقلالی است دوست دارد در استقلال به بازی ادامه دهد و با وجود اینکه پیشنهاد قابل توجهی از فولاد دریافت کرده، اما ترجیح می‌دهد در استقلال باشد، اما باید به این نکته نیز توجه داشت که مرادمند برای استقلال زیاد صبر نخواهد کرد و اگر تمایلی از سوی مدیران باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد نبیند مسیر دیگری را درپیش خواهد گرفت.



مرادمند در فصول اخیر تبدیل به یک مدافع گلزن هم درترکیب استقلال شده و جزو آن دسته بازیکنانی است که هر مربی می‌تواند علاوه بر انجام مسئولیت‌های دفاعی، در امور هجومی نیز به تیم کمک و یاری رساند. تعداد گل‌های زده مرادمند در استقلال موید این ادعا است.  

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->