کیانی: ۱۳۰ نفر جهت دریافت نشان مشهدالرضا(ع) پایش شده‌اند منصوریان: فلسلفه نشان مشهد الرضا (ع)، مردمی بودن آن است شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است
سرخط خبرها

آموزش‌وپرورش استثنایی با کمبود ۱۲ هزار نیرو روبه‌رو است

  • کد خبر: ۲۴۰۰۱
  • ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
آموزش‌وپرورش استثنایی با کمبود ۱۲ هزار نیرو روبه‌رو است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سال آینده با ۴ هزار و ۵۹۰ معلم خاص، ۲ هزار و ۳۷۲ معلم رابط، ۳ هزار و ۸۶۲ نیروی توانبخشی و ۹۱۳ نیروی مراکز اختلالات یادگیری کمبود داریم که امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کمبود‌ها مرتفع شود.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سید جوادحسینی در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای ادارات آموزش و پرورشِ استثنایی استان‌های کشور افزود: برنامه ریزی برای ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی پیش رو و جبران کمبود نزدیک به ۱۲ هزار نیروی آموزش و پرورش استثنایی از طریق کارگروه ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی در حال انجام است.
وی ادامه داد: رایزنی و تلاش در جهت جذب نیرو‌های متخصص از طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ ویژه آموزش و پرورش استثنایی، جدی گرفتن جذب نیرو‌های طرحی و سرباز معلم، استفاده از نیرو‌های داوطلب در قالب طرح زمان، جذب نیروی بازنشسته و استمرار کار آن‌ها و اختصاص ساعت غیر موظف به همکاران از راهکار‌های جبران کمبود نیروی انسانی است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سهم آموزش و پرورش استثنایی از ۱۷ هزار دانشجوی سال گذشته دانشگاه فرهنگیان۵۰۰ دانشجو بود که روسای ادارات استان‌ها باید از طریق رایزنی با مدیران کل این سهم را افزایش دهند.
حسینی یادآورشد: استاندارد معلمان مدارس ویژه ۶ به یک است که در حال حاضر این رقم ۱۱ به یک است و استاندارد معلمین رابط نیز ۶ به یک است که در حال حاضر این رقم ۱۷ به یک است.
وی افزود: نرم استاندارد برای گروه‌های طیف اتیسم، جسمی – حرکتی و چند معلولیتی باید حداکثر ۵ دانش آموز باشد.
معاون وزیر با بیان اینکه در سال گذشته پوشش طرح سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان ۹۷ درصد بود ادامه داد: برنامه ریزی برای پوشش ۹۹ درصدی نوآموزان از طریق همکاری و هماهنگی با معاونت آموزش ابتدایی جهت شناسایی بازمانده‌ها و مداخلات موثر در دستور کار قرار دارد.
حسینی افزود: بدترین حالت این است که در سال جاری نتوانیم به صورت فیزیکی مراکز سنجش را راه اندازی کنیم که در اینصورت باید دنبال شرایط دیگری برای طرح سنجش باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->