گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز ویژه برنامه «المپیک ۲۰۲۴ پاریس» با اجرای پیمان اسدیان + جزئیات اکران «ساعت ۶ صبح» مهران مدیری از امروز (۳ مرداد ۱۴۰۳) زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب»
سرخط خبرها

«داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود

  • کد خبر: ۲۴۰۸۳۶
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
«داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود
فیلم «داستان یک شوالیه» هیث لجر در قالب یک نمایش موزیکال روی صحنه می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «داستان یک شوالیه» قرار است به یک نمایش موزیکال بدل شود و سال آینده در منچستر بریتانیا روی صحنه برود.

این فیلم سال ۲۰۰۱ با بازی هیث لجر، پل بتانی و روفوس سوئل ساخته شده بود. لجر در این فیلم نقش دهقانی را بازی می‌کند که خود را یک نجیب زاده نشان می‌دهد. وی اصل و نسبی ندارد و با جعل عنوان لرد اولریک وارد مسابقات مبارزه با نیزه شوالیه‌ها می‌شود و طوفانی به پا می‌کند، اما کنت ادهمار (سوئل) حاضر نیست تاج و تخت خود را به او تحویل دهد و این منجر به یک رقابت شدید می‌شود.

این فیلم را برایان هلگلند نویسندگی و کارگردانی کرده بود. وی به تازگی فاش کرد سعی کرده دنباله‌ای برای این فیلم با تمرکز بر دختر نوجوان شخصیتی که لجر بازی کرده بود، بسازد و سونی و نتفلیکس هم به آن ابراز علاقه کرده بودند، اما در نهایت آن را رد کردند.

این نمایش که از ۱۱ آوریل ۲۰۲۵ روی صحنه می‌رود، بر مبنای نمایش اقتباسی که توسط برونا سی تیتلی نوشته شده و با کارگردانی ریچل کاوانا و طراحی حرکات مت کول شکل گرفته است.

هلگلند می‌گوید: بیش از بیست سال پیش، من در میان یک گروه عالی از بازیگران و گروه سازندگان فیلم بودم و همه با خوشحالی مشغول ساختن آن فیلم بودیم. با تماشای نمونه نمایشی آن فیلم که به تازگی توسط ریچل کاوانا و برونا سی تیتلی شکل گرفته، می‌توانم همان شادی و عشق را احساس کنم.

هیث لجر بازیگر استرالیایی که در ۲۸ سالگی و در اوج موفقیت بر اثر مصرف نادرست دارو جان باخت، پس از درگذشتش برای ایفای نقش جوکر در «شوالیه تاریکی» جوایز متعددی کسب کرد که جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و جایزه بفتا از آن جمله بود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->