حسن معجونی در نقش پادشاه شهر حِلّه «رویای نیمه شب» مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) بازگشت «پاورقی» به آنتن سیما + زمان پخش کتاب‌های پرفروش‌ کانون پرورش فکری در نخستین ماه تابستان ۱۴۰۳ معرفی شد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) پخش انیمیشن «مینیون‌ها» برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس اختصاص رایگان فیبر نوری به همه سینماهای کشور حکایت نظریه آلبرت و کفش‌های آن سه مرد مروری کوتاه بر زندگی امیراشرف آریان پور، موسیقی دان و پژوهشگر نام آور ایرانی اکران «روزی روزگاری آبادان» با بازی تنابنده و معتمدآریا در سینما «ماداگاسکار ۱» و «آلفا و امگا ۳» در شبکه‌های امید و کودک پایان نگارش فیلمنامه «اخراجی‌ها ۴» سینما و تئاتر مشهد در گرمای بی‌سابقه تعطیل است؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳) فراخوان جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک منتشر شد تعطیلی تئاترهای مشهد در روز شهادت امام زین‌العابدین (ع) (۱۰ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۱۴۱۷
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش بیش از ۲۸ هزار بلیت بیشترین فروش را در جدول فروش هفته گذشته داشت.

 به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است:

۱. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۲۸ هزار و ۴۲۶ بلیت در ۶۱۵ سانس، ۱۴ میلیارد و ۴۵۵ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش ۱۶ هزار و ۶۶۶ بلیت در ۵۳۳ سانس، ۸ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، با فروش ۸ هزار ۷۹۶ بلیت در ۲۷۲ سانس، ۵ میلیارد و ۹۰۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی مست عشق به‌کارگردانی حسن فتحی، با فروش ۳ هزار و ۶۲۳ بلیت در ۲۱۵ سانس، ۲ میلیارد و ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۵. فیلم سینمایی یادگار جنوب به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، با فروش ۳ هزار و ۷۱۷ بلیت در ۲۳۲ سانس، ۷۵۲یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

۶. فیلم سینمایی سال گربه به‌کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش ۳ هزار و ۸۸ بلیت در ۱۶۷ سانس، یک میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۷. فیلم سینمایی تمساح خونی به‌کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۲ هزار و ۷۱۷ بلیت در ۱۱۴ سانس، یک میلیارد و ۳۶۹ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۸. فیلم سینمایی شور عاشقی به کارگردانی داریوش یاری، با فروش ۲ هزار و ۶۳ بلیت در ۶۴ سانس، یک میلیارد و ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی ساعت ۶ صبح به کارگردانی مهران مدیری، با فروش ۹۳۵ بلیت در ۱۰۱ سانس، ۶۹۴ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی عطرآلود به‌کارگردانی هادی مقدم‌دوست، با فروش ۵۷۹ بلیت در ۵۴ سانس، ۲۹۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی ایلیا جستجوی قهرمان به‌کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش ۴۸۶ بلیت در ۴۹ سانس، ۲۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی روایت ناتمام سیما به کارگردانی علی صمدی با فروش ۱۵۵ بلیت در ۳۰ سانس، ۸۲ میلیون ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش ۸۹ بلیت در ۱۳ سانس، ۳۶ میلیون ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۴. فیلم سینمایی مصائب شیرین ۲ به کارگردانی علیرضا داوودنژاد، با فروش ۴۶ بلیت در ۱۷ سانس، ۳۲ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۵. فیلم سینمایی این جمعیت قابل کنترل به کارگردانی محمدامین اوجانی، با فروش ۶ بلیت در ۲ سانس، ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۶. فیلم سینمایی کوچه ژاپنی‌ها به کارگردانی امیرحسین ثقفی، با فروش ۱ بلیت در ۱ سانس، ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->