سازمان ملل: غزه اکنون در شرایط بسیار وخیم انسانی قرار دارد وقوع انفجار‌ پس از حمله به استان بابل عراق (۹ مرداد ۱۴۰۳) تاکید قالیباف بر فعال‌سازی و اجرای تفاهم‌های ایران و امارات عملیات ترور یک فرمانده حزب الله توسط اسرائیل ناموفق بود واکنش ایران به حمله هوایی صهیونیست‌ها به ساختمانی در بیروت اردوغان: اسرائیل مثل یک گروه تروریستی عمل می‌کند زمان احتمالی انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان اعلام شد توصیه قالیباف به پزشکیان | اول از همه صبر و بعد هم تلاش برای حل مشکلات حزب‌الله درخواست‌ها برای عدم پاسخ به حمله اسرائیل را رد کرد معاون نخست وزیر طالبان در تهران: ما خواهان روابط سازنده با همسایگان هستیم پزشکیان: ایران و عربستان باید با هوشیاری توطئه‌ها را خنثی کنند ۲ شهید و چند مجروح در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت (۹ مرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور: گسترش تعاملات ایران و امارات متحده عربی به نفع امت اسلامی است حمله هوایی اسرائیل به بیروت | تل‌آویو مدعی ترور فرمانده حزب‌الله شد + فیلم (۹ مرداد ۱۴۰۳) رزمایش «جهادگران فاطمی ۴» در مشهد آغاز شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) سخنگوی انصارالله یمن با رهبر انقلاب دیدار کرد آیت الله خامنه‌ای: سیاست حزب‌الله در طوفان الاقصی از ابتدا کاملا مدبرانه بوده است عارف: تقویت روابط با جمهوری آذربایجان از راهبردی‌ترین سیاست‌های ایران است پزشکیان: معتقد به توافق در داخل و تعامل با دنیا هستیم فرمانده نیروی دریایی سپاه: ۷۵۰ فروند انواع شناور رزمی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد
سرخط خبرها

اردوغان: اسرائیل مثل یک گروه تروریستی عمل می‌کند

  • کد خبر: ۲۴۲۱۵۴
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
اردوغان: اسرائیل مثل یک گروه تروریستی عمل می‌کند
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه رژیم اسرائیل مانند یک گروه تروریستی عمل می‌کند، اظهار داشت: نسل‌کشی، بربریت و وحشیگری (اسرائیل) باید در اسرع وقت با اتحاد بشریت متوقف شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با اشاره به جنگ غزه گفت: سران کشور‌های غربی و نهاد‌های بین‌المللی موظف به تامین امنیت، ۳۰۰ روز است که این توحش را از دور تماشا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مرتکب چنان وحشیگری شدند که اقدامات هیتلر، نفرین شده‌ترین شخصیت قرن گذشته را تحت‌الشعاع قرار داد، اظهار داشت: امروز غزه به بزرگترین اردوگاه کشتار جهان تبدیل شده است.

رئیس جمهور ترکیه با طرح این پرسش که باید چند هزار کودک دیگر کشته شوند تا سیاست اشغالگری اسرائیل برای شما آشکار شود؟، گفت: روند فعلی به بیراهه می‌رود. دولت اسرائیل که هیچ قانونی را نمی‌شناسد، نه تنها برای فلسطین و لبنان بلکه تهدیدی برای کل جهان و بشریت است.

اردوغان ادامه داد: اسرائیل مانند یک گروه تروریستی عمل می‌کند. نسل‌کشی، بربریت و وحشیگری (اسرائیل) باید در اسرع وقت با اتحاد بشریت متوقف شود.

 المپیک‌ به ابزاری برای انحراف طبیعت انسانی تبدیل شده‌ است

وی همچنین در خصوص مراسم افتتاحیه المپیک فرانسه گفت: تصاویر غیراخلاقی در افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ بار دیگر ابعاد تهدیدی که با آن مواجه هستیم را آشکار کرد. صحنه ننگین پاریس نه تنها جامعه کاتولیک و دنیای مسیحیت را، بلکه به همان اندازه ما را نیز آزرده کرد.

اردوغان با بیان اینکه کاری که در پاریس انجام می‌شود پروژه‌ای برای آن است که انسان، اشرف مخلوقات را از حیوانات پست‌تر جلوه دهند، افزود: در اولین فرصت با جناب پاپ تماس خواهم گرفت. اقدام غیراخلاقی انجام شده در حق جامعه مسیحیت و همه مسیحیان را با او در میان خواهم گذاشت. المپیک‌ به ابزاری برای انحراف طبیعت انسانی، ایجاد فساد در خانواده و تهدید امنیت و بقای نسل‌ها تبدیل شده‌ است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->