افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نرخ طلا در مشهد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) تردد روزانه بیش از هزار کامیون حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی بین ایران و افغانستان از مرز دوغارون احکام اصلاحیه ترمیم حقوق کارکنان ثابت شهرداری از شنبه (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) صادر می‌شود سایه جنگ در منطقه بر سر بازار سهام | ریزش ۵۲ هزار واحدی شاخص کل بورس (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) دستور معاون اول رئیس جمهور برای حمایت از بورس قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) معاون وزیر راه در مشهد: اجرای ۱۲ هزار پروژه، در حوزه محرومیت‌زدایی و بهره‌مندی محلات کمتربرخوردار ضروری است امکان دریافت ارز اربعین از طریق پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شد + جزئیات قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | رشد قیمت‌ها شتاب گرفت زمان فروش بلیت پرواز‌های اربعین مشخص شد + جزئیات استاندار خراسان رضوی: پروژه‌های مهم ملی در ارتباط با زائر و زیارت در دستور کار مجلس قرار گیرد پاسخ جهاد کشاورزی درباره کمبود شکر در بازار مشهد فرصت‌های تجاری دست نخورده میان ایران و روسیه قیمت طلا افزایشی شد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | مردم مراقب هیجانات بازار ارز و طلا باشند قیمت دلار، طلا، سکه، ارز دیجیتال (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | صعود سکه به کانال ۴۳ میلیون تومان شناسایی بیش از ۴ هزار هکتار از اراضی واقع در شهر‌ها و شهر‌های جدید به منظور تغییر کاربری آیا مصوبه افزایش قیمت خودرو لغو می‌شود؟ (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) اولین واکنش بازار‌های مالی به خبر شهادت اسماعیل هنیه | بورس ریخت؛ دلار و طلا رشد کرد قیمت امروز انواع میوه و صیفی جات در مشهد اعلام شد | فلفل دلمه را چند بخریم؟ (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث رایگان است هشدار اقتصادی رئیس اتاق بازرگانی تهران به پزشکیان افت چشمگیر تولید خودرو در ایران طی ۴ ماه + علت (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) تغییر زمان برگزاری دوازدهمین آزمون استخدامی دولت در سال ۱۴۰۳ حق جذب کارگران شهرداری‌ها پرداخت می‌شود اولین دستور خودرویی پزشکیان صادر شد | واکنش بازار خودرو به این دستور چه بود؟
سرخط خبرها

معاون وزیر راه در مشهد: اجرای ۱۲ هزار پروژه، در حوزه محرومیت‌زدایی و بهره‌مندی محلات کمتربرخوردار ضروری است

  • کد خبر: ۲۴۲۲۷۲
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
معاون وزیر راه در مشهد: اجرای ۱۲ هزار پروژه، در حوزه محرومیت‌زدایی و بهره‌مندی محلات کمتربرخوردار ضروری است
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: اولویت‌بخشی به توسعه درونی و استفاده از ظرفیت بافت فرسوده به شرط رعایت سرانه شهری ضروری است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد آیینی در جلسه اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که به دعوت وزارت راه و شهرسازی امروز، ۱۰ مردادماه، در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، ضمن بیان موقعیت‌های کشور در حوزه نوسازی مسکن و محرومیت‌زدایی بازآفرینی شهری، اولویت‌بخشی به توسعه درونی و استفاده از ظرفیت بافت‌های فرسوده در تأمین مسکن کشور را راهکار اصلی کمبود مسکن عنوان و بر ارتقای سهم این بخش در خانه‌دارکردن مردم تأکید کرد.

آیینی همچنین افزود: به منظور اتمام بهسازی و آسفالت معابر خاکی با مشارکت شهرداری‌ها در دو سال خواستار افزایش سهم بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در بهره‌مندی از منابع قیر رایگان برای اتمام بهسازی و آسفالت معابر خاکی محلات بازآفرینی شهری و اختصاص سهم ویژه در این زمینه شدیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: محرومیت‌زدایی و بهره‌مندی محلات کمتربرخوردار، هدف بازآفرینی شهری از خدمات روبنایی و زیربنایی به میزان متوسط محلات برخوردار همان شهر، مورد هدف سند ملی بازآفرینی شهری و سند ملی سامان‌دهی و توانمندسازی مسکن سکونتگاه‌های غیررسمی است که توجه و حمایت جدی مجلس شورای اسلامی را نیاز دارد و برای تحقق آن لازم است قریب به ۱۲ هزار پروژه توسط دستگاه‌های مختلف به اجرا برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی، بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتربرخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد. همچنین ۸۴۰ پروژه روبنایی شامل پروژه‌های آموزشی، درمانی، ورزشی، انتظامی، فرهنگی و مذهبی و پروژه زیربنایی شامل اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب، برق، بهسازی معابر و... از مجموع یک هزار و ۲۴۵ پروژه در دست اقدام، به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره‌گیری از بسته‌های تشویقی شهرسازی، مالی، اداری و تسهیل مجوزها، بیش از ۱۰۰ هزار بنای فرسوده و لرزان برچیده شد. همچنین صدور پروانه نوسازی برای حدود ۳۰۰ هزار واحد مسکونی و اتمام و بهره‌برداری از ۱۰۴ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده و صدور سالانه ۹۶ هزار پروانه نوسازی در بافت‌های فرسوده ازجمله اقداماتی است که در این حوزه به ثمر نشست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->