سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

فهرست کلینیک‌های مجاز دندان‌پزشکی در نشانی الکترونیکی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد منتشر می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۲۴۵
  • ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
فهرست کلینیک‌های مجاز دندان‌پزشکی در نشانی الکترونیکی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد منتشر می‌شود
مسئول نظارت بر دندان‌پزشکی استان گفت: فهرست کامل کلینیک‌ها و درمانگاه‌های مجاز دندان‌پزشکی، یکشنبه، ۳۱ فروردین ۹۹ در نشانی الکترونیکی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد https://www.mums.ac.ir در بخش دندان‌پزشکی بارگزاری می‌شود.
سمیرا شاهیان- به‌گزارش شهرآرانیوز، دکتر خسرو شمسیان افزود: پیش‌تر اعلام شده بود این فهرست روز شنبه اطلا‌ع‌رسانی می‌شود، اما از آنجا که مسئولان کلینیک‌هایی که تمایل دارند در این روز‌ها فعالیت کنند، ابتدا باید تعهد کتبی بدهند، فهرست کامل با یک روز تأخیر آماده می‌شود.
مسئول نظارت بر دندان‌پزشکی استان، چهارشنبه گذشته در تازه‌ترین خبر درباره درمان دندان در بحران کرونا گفته بود، مطابق بخش‌نامه‌ای که از تهران به استان‌ها رسیده است، باتوجه‌به وضعیت فعلی باید ستاد کرونای هر استان رأسا درباره فعال‌بودن مطب‌ها و کلینیک‌های دندان‌پزشکی تصمیم‌گیری کند. همچنین مقرر شده بود کلینیک‌های متقاضی فعالیت در این روز‌ها، به قوانین پروتکلی که از وزارتخانه بهداشت فرستاده شده است، توجه کنند و فقط مجاز به درمان‌های اورژانسی و فوری باشند.
این مسئول بااشاره‌به بعضی بند‌هایی که پزشکان و بیماران در بحران کرونا موظف به رعایت آن‌ها هستند، گفت: پزشکان برای درمان هر بیمار باید گان -لباس پزشکی ویژه- جداگانه بپوشند، از شیلد استفاده کنند، ماسکشان را هر ۲ ساعت تعویض کنند، در بدو ورود بیمار به مطب به او دستکش تحویل دهند و فاصله‌گذاری در محل کلینیک‌ها را هم رعایت کنند. همچنین قید شده است که بیماران تاحدامکان همراه نداشته باشند و بیماران و مراجعان تب‌سنجی شوند تا اگر بیماری علائم داشت، از پذیرش او خودداری شود و پس از ارائه تأییدیه پزشک درمانش کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->