طی ۱۰ روز اخیر، ۴۰۰ نفر در کشور دچار گرمازدگی شدند حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه | نیاز به آبرسانی منظم با صدور مجوز بهره وری از چاه ها دستگیری ۲ رمال و دعانویس در مشهد رایج‌ترین خطا‌های سیستمی ثبت نام در سامانه سرویس مدارس مشهد کارکردن موقتی نوجوان در تابستان؛ آری یا نه؟ توصیه به معلمان برای استفاده از محتوا‌های آموزشی جدید در کنار کتب درسی پاکستان هزینه صدور ویزا برای شهروندان ۱۲۶ کشور جهان را رایگان کرد | شهروندان ایران می‌توانند ظرف ۲۴ ساعت ویزای پاکستان بگیرند اسامی وازلین‌های غیرمجاز اعلام شد رعایت قوانین منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها روی میز دیوان محاسبات بیش‌از ۱۵ هزار نفر از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به غزه آماده هستند مهم‌ترین نشانه‌های سرطان در مردان چیست؟ فراخوان ثبت‌نام موکب‌های مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان اربعین حسینی تاکید پدافند غیرعامل کشور بر تقویت زیرساخت‌ها برای مقابله با پشه آئدس موادغذایی مفید برای پیشگیری از آرتروز زانو افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع۲ با نور شبانه صفحه‌نمایش‌ها رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: مجتمع‌های قضایی جدید در مشهد مقدس افتتاح می‌شود خلاف‌کاری که ‌پنج‌سال‌ونیم از عمرش را به‌خاطر یک دختر در زندان مشهد بود + عکس چشم‌انتظاری بازنشستگان برای صدور احکام حقوقی | آیا حقوق مردادماه بازنشستگان با احتساب مبلغ متناسب‌سازی واریز می‌شود؟ نکاتی مهم در انتخاب بهترین کوله‌پشتی برای پیاده‌روی اربعین ساده‌ترین روش برای جلوگیری از آسیب‌های بینایی انجام اقدامات پیشگیرانه در محیط کار است آمار عجیب از سقط جنین در کشور اعلام شد پاکبان کاشانی بسته میلیاردی را به صاحبش بازگرداند + عکس
سرخط خبرها

بیش‌از ۱۵ هزار نفر از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به غزه آماده هستند

  • کد خبر: ۲۴۲۸۰۸
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
بیش‌از ۱۵ هزار نفر از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به غزه آماده هستند
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن محکوم‌کردن ترور رئیس‌دفتر سیاسی حماس، از آمادگی بیش‌از ۱۵ هزار نفر از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر محمد حسین زارع‌زاده اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۰ ماه از آغاز موجی سنگین از جنایات وحشیانه توسط رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد و از آنجا که مجامع بین‌المللی در برابر این دست اقدامات سکوت کرده و با سهل‌انگاری وظایف قانونی خود را انجام نمی‌دهند، این رژیم کودک‌کش هر روز دست به جنایت‌های جدید و وقیحانه‌تری می‌زند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: از آنجا که ترور شهید دکتر اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت قطعاً موجب این می‌شود که ما حق پاسخ قاطعانه را برای خود قائل باشیم و خون این شهید والامقام بدون جواب نخواهد ماند.

وی با تأکید بر زوال رژیم صهیونیستی گفت: این دست اقدامات تروریستی رژیم غاصب که بدون هیچ حساب و کتابی طی ماه‌های گذشته شاهد آن بودیم، نشان از نزدیک شدن پایان حیات این باند جنایتکار است که به اذن خدا به زودی شاهد آن خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن اعلام آمادگی برای امدادرسانی به مردم ستم دیده غزه اذعان کرد: در صورت تحقق دسترسی مناسب به نوار غزه، بسیاری از همکاران ما در سراسر ایران حاضر به حضور میدانی و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم مظلوم غزه هستند.

وی یادآور شد: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ماه‌های نخست حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه بیش از ۱۵هزار نفر از کادر بهداشت و درمان کشور برای حضور در غزه و امدادرسانی اعلام آمادگی کردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->