حزب الله در هفت عملیات مواضع صهیونیست‌ها را در هم کوبید (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) جنگنده‌های اسرائیلی دیوار صوتی را بر فراز بیروت شکستند حمله اوکراین به یک سکوی گازی روسیه در دریای سیاه هریس در ایالت‌های کلیدی آمریکا پیشتاز شد بولتون: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد ظهوریان: ۳ بانک موظف به تامین هزار میلیارد بودجه برای پروژه آزادراه مشهد- چناران شده‌اند محمد شریعتمداری رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور شد؟ ۱۹ وزیر پیشنهادی پزشکیان برای کابینه چهاردهم چه کسانی هستند؟ حمله پهپادی به آوارگان روهینگیا حین عبور به بنگلادش ده‌ها کشته برجای گذاشت (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) اعتراض شدید سازمان ملل به نسل کشی فلسطینیان در غزه حمله ارتش سوریه به مقر تروریست‌ها (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) زهرا بهروز آذر به عنوان معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری منصوب شد + سوابق فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق حسین افشین، معاون علمی رئیس جمهور کیست؟ + سوابق سعید اوحدی، رئیس جدید بنیاد شهید کیست؟ + سوابق معاون علمی رئیس جمهوری منصوب شد شورای نگهبان طرح «اصلاح قانون نظام صنفی کشور» را تأیید کرد رئیس سازمان انرژی اتمی دولت چهاردهم منصوب شد | ابقای «محمد اسلامی» کاملا هریس: زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است اجرای قانون برنامه هفتم توسعه؛ رویکرد اصلی دولت چهاردهم
سرخط خبرها

بولتون: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد

  • کد خبر: ۲۴۴۳۳۷
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
بولتون: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه‌ای تصریح کرد: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، وبگاه کنگره آمریکا (هیل) اعلام کرد که «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی این کشور در گفتگو با سی‌ان‌ان تصریح کرد که دونالد ترامپ ۴۵ مین رئیس جمهور آمریکا تفاوت میان بین درست و غلط را تشخیص نمی‌دهد.

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در این خصوص گفت: ببین، ترامپ نمی‌تواند تفاوت دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد. مساله این نیست که او زیاد دروغ می‌گوید، زیرا برای دروغ گفتن باید این کار را آگاهانه انجام دهد؛ او صرفاً نمی‌تواند فرق بین دست راست و چپش را تشخیص دهد.

اظهارات بولتون در واکنش به کنفرانس مطبوعاتی پنجشنبه ترامپ رسانه‌ای شده است.

این جلسه بیش از یک ساعت به طول انجامید و طی آن ترامپ به سوالات مطبوعات در مورد معاون رئیس جمهور کنونی آمریکا یعنی کامالا هریس و انتخابات و همچنین استراتژی و سیاست‌ها پاسخ داد.

ترامپ در مقطعی مدعی شد که اعضای تیمش خواستار زندانی شدن هیلاری کلینتون بودند و گفت که او هرگز چنین چیزی را برای بانوی اول سابق نمی‌خواست.

دونالد ترامپ تأکید کرده بود: من از او بسیار محافظت می‌کردم. من فکر می‌کنم طرفدارانم این موضوع را فهمیده بودند. آنها می‌گفتند او را زندانی کن. او را زندانی کن؛ و من می‌گفتم فقط آرام باشید؛ آرام.

گفته‌ها و ادعا‌های وی در حالی مطرح شده است که ترامپ بار‌ها در جریان کارزار انتخاباتی خود در سال ۲۰۱۶، طرفداران خود را هنگام سردادن شعار او (هیلاری کلینتون) را زندانی کن، آنها را تشویق کرده بود.

ترامپ همچنین در کنفرانس خبری اش گفته بود که معرفی هریس به عنوان نامزد دموکرات‌ها پس از کناره گیری جو بایدن، بدون شرکت در رقابت‌های مقدماتی انتخاباتی، غیرقانونی است؛ این در حالیست که بولتون با اشاره به این سخنان ترامپ گفت: این نشانه دیگری از این است که ترامپ چقدر کم از تاریخ آمریکا می‌داند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->