هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

ثبت‌نام سیم کارت برای سرپرستان خانوار فقط به صورت غیرحضوری انجام می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۴۴۲
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
  • ۴
ثبت‌نام سیم کارت برای سرپرستان خانوار فقط به صورت غیرحضوری انجام می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان به هیچ عنوان اجازه ثبت‌نام حضوری وام یک میلیون تومانی دولت را ندارند، گفت: ثبت‌نام سیم‌کارت برای سرپرستان خانوار فقط به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.
امیرعلی قاسمی مقدم/شهرآرانیوز - کوکب موسوی دراین‌باره اظهار کرد: به‌دلیل افزایش تقاضا برای ثبت‌نام در سامانه سجام و ورود به بورس از هفته گذشته و از سوی دیگر مراجعه برای دریافت سیم‌کارت به‌منظور ارسال پیامک وام قرض‌الحسنه اعلامی از سوی دولت، شاهد ازدحام در دفاتر پیشخوان شهر مشهد بودیم.

وی ادامه داد: بر مبنای تصمیم دولت که به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، از امروز به‌مدت یک هفته سرپرستان خانواری که سیم‌کارتی به نام خود ندارند، می‌توانند به‌صورت مجازی و غیرحضوری با مراجعه به سامانه‌های ایرانسل و همراه اول برای دریافت سیم‌کارت ثبت‌نام کرده و از طریق پست سیم‌کارت خود را در منزل دریافت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌رضوی اضافه کرد: اداره کل ارتباطات استان با همکاری دفاتر پیشخوان برای افرادی که امکان دسترسی به فضای اینترنت یا توانایی استفاده از این امکان را ندارند، به تدریج تدبیری می‌اندیشد.

موسوی با تأکید بر اینکه ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی صرفا به‌صورت مجازی انجام می‌شود، تصریح کرد: به دفاتر پیشخوان اعلام شده است که به هیچ عنوان اجازه ثبت‌نام حضوری وام مدنظر را ندارند و در همین راستا از امروز گروه‌های بازرسی به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف حتما دفتر متخلف پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر برای ثبت‌نام وام مدنظر قرار بر مراجعه حضوری باشد، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد، اعلام کرد: ۵۰۰ دفتر پیشخوان و همچنین ۴۷۰ دفتر اپراتور ایرانسل در استان وجود دارد که در صورت لزوم از ظرفیت آن‌ها استفاده خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی ترکاشوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
3
خوب است
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
1
2
شما خودتون حرفتون کارهاتون رفتارهاتون وعده وعیداتون همه و همه دروغه کشف فلان واکسن حالا سیم کارتتون میخواد راست باشه بخریم بهتره تا منت شما رو بکشیم آخرشم هیچی نصیبمون نشه یارانه رو ازمون بریدین اون یک میلیون و سیم کارتم برای خودتون و اقوامتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام برای سیم کارت همراه اول ثبت نام کردم اما جواب دریافت نکردم
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
واقعآ از ارائه خدمات ممنون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->