امارت اسلامی وابستگی فرد فتنه‌گر به طالبان را رد کرد نگرانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از پاسخ تلافی‌جویانه ایران و حزب‌الله پزشکیان: استاندارد‌های دوگانه آمریکا موجب گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی شده است دو درصد جمعیت غزه به شهادت رسیده‌اند کنعانی: افزایش درّندگی رژیم صهیونیستی نشانه‌ وحشت این رژیم از خطر فروپاشی و اضمحلال است حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک موتورسیکلت در جنوب لبنان بایدن: ترامپ یک خطر واقعی برای امنیت آمریکاست حملات ترکیبی حزب‌الله به پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) برج ایفل در آستانه مراسم اختتامیه المپیک پاریس تخلیه شد آیت‌الله علم‌الهدی: فضیلت کاروان خدام الحسین (ع) زیارت توام با خدمت است | خادمان اعزامی، نوکران برگزیده سیدالشهدا (ع) هستند ۸ وزیر پیشنهادی فردا دوشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) به کمیسیون امنیت ملی می‌روند عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن یا یک کشته (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) انفجار در محله شیعه‌نشین دشت برچی کابل یک کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت + فیلم بازداشت برخی مقامات مدیریت شهری و روستایی در بندرگناوه و رباط کریم وزیر کشور: کنترل آسیب‌های اجتماعی با ایجاد زیرساخت مناسب و بهره گیری از نیرو‌های مردمی محقق می‌شود معرفی کامل تمام وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم + اینفوگرافی و عکس عباس علی‌آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو کیست؟ + بیوگرافی و سوابق روند بررسی صلاحیت وزرا در مجلس تا چه زمانی طول خواهد کشید؟ محسن پاک نژاد، وزیر پیشنهادی نفت کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صمت کیست؟+ بیوگرافی و سوابق امین حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری کیست؟ بیوگرافی و سوابق
سرخط خبرها

حملات ترکیبی حزب‌الله به پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست (۲۱ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۴۵۵۷
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
حملات ترکیبی حزب‌الله به پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست (۲۱ مرداد ۱۴۰۳)
رزمندگان حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، رزمندگان حزب الله لبنان، محل استقرار نظامیان اشغالگر صهیونیست در اطراف پایگاه نظامی «میتات» را با راکت هدف قرار دادند.

رزمندگان مقاومت همچنین با استفاده از یک پهپاد انتحاری تجهیزات تجسسی دشمن صهیونیستی در پایگاه نظامی المالکیه را مورد حمله قرار دادند که منجر به وارد آمدن خسارت مستقیم به اشغالگران شد.

مقاومت اسلامی لبنان، در عملیات دیگری، تجهیزات تجسسی اشغالگران در پایگاه «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا را با سلاح مناسب هدف قرار داد که منجر به وارد آمدن خسارت مستقیم به اشغالگران شد.

رزمندگان حزب الله لبنان، همچنین پایگاه نظامی «المرج» را هدف آتش توپخانه قرار دادند که در نتیجه آن، خسارت مستقیم به اشغالگران وارد آمد.

این در حالی است که شامگاه شنبه نیز منابع رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در حملات حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی پنج صهیونیست زخمی شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین از حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند انفجار‌هایی قوی در برخی مناطق از جمله الجلیل به وقوع پیوسته است.

آژیر خطر نیز به مدت بیش از یک ساعت در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد و شهر اشغالی صفد و شهرک کریات شمونا هم هدف حمله قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->