اعتراف یک روزنامه عبری به وحشت‌زدگی اسرائیل از حمله ایران سفارت ایران در لندن بر اجماع قوی برای پاسخ به اسرائیل تاکید کرد آمریکا: در حال ارسال پیام‌هایی به ایران هستیم دو رزمنده دیگر حزب‌الله به شهادت رسیدند (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) آیا مجلس به وزیر پیشنهادی کشور رای اعتماد می‌دهد؟ عربستان بر ضرورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه تاکید کرد چراغ سبز مجلس به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه‌های عبدالناصر همتی برای وزارت اقتصاد دولت چهاردهم چیست؟ آمریکا ممنوعیت فروش تسلیحات به عربستان را لغو کرد حماس خواستار تحقیق درباره تجاوز جنسی به اسیر فلسطینی شد عارف با رئیس قوه قضائیه دیدار کرد شنیده شدن صدای انفجار‌های قوی در شمال فلسطین اشغالی (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) عربستان یورش اشغالگران به مسجد الاقصی را شدیدا محکوم کرد سازمان ملل وارد کردن غذا به غزه را بسیار دشوار توصیف کرد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) همسر آیت‌الله شبیری زنجانی دارفانی را وداع گفت ترامپ: در انتخابات پیروز نشوم به ونزوئلا فرار می‌کنم حماس، تل آویو را هدف قرار داد محمود عباس در دیدار با پوتین تحولات منطقه را بررسی کرد السنوار حماس را چگونه هدایت خواهد کرد؟ باقری کنی: ترور شهید هنیه امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران را نقض کرد قالیباف در نامه‌ای به رؤسای پارلمان‌های جهان، خواستار اقدام جدی و فوری شورای امنیت برای توقف جنایات اسرائیل شد
سرخط خبرها

سازمان ملل وارد کردن غذا به غزه را بسیار دشوار توصیف کرد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۴۹۸۳
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
سازمان ملل وارد کردن غذا به غزه را بسیار دشوار توصیف کرد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳)
کورین فلیشر، مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا برای خاورمیانه و شمال آفریقا، وارد کردن مواد غذایی به غزه که در محاصره می باشد، را "بسیار دشوار" توصیف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کورین فلیشر، مدیر منطقه‌ای برنامه جهانی غذا برای خاورمیانه و شمال آفریقا از قاهره به خبرنگاران گفت: «ما مجبور شدیم جیره‌های غذلیی را که ارائه می‌دهیم لغو یا کاهش دهیم. ما هر ماه به حدود یک میلیون نفر کمک می‌کنیم ...، اما این کافی نیست.

او افزود: سه دلیل برای عدم توانایی ما در ارائه کمک غذایی وجود دارد: «اول، گذرگاه‌های مرزی به اندازه کافی باز نیستند. ثانیاً، هنگامی که از این گذرگاه‌ها عبور می‌کنم، یک مشکل بی نظمی در داخل غزه وجود دارد که ما را مجبور می‌کند بسیار تاکتیکی [درباره]اینکه چه زمانی غذا بیاوریم تا غارت نشویم، عمل کنیم. ثالثاً، این یک عملیات بسیار پیچیده است.»

این مقام سازمان ملل گفت که اخیراً در سفر خود به نوار غزه، متوجه جاده‌های ویران شده و مملو از مردم شده است.

فلیشر ادامه داد: «در داخل غزه، دستورات تخلیه ارتش اسرائیل که بر تعداد زیادی از مردم و همچنین بر عملیات‌های کمک رسانی تأثیر می‌گذارد، ارائه غذا را بسیار دشوار کرده است.»

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->