پاسخ قاطع ایران برای حضور در گفتگوهای غیرمستقیم آتش‌بس حماس وزارت خارجه ایران ورود هتاکانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) اعتراف یک روزنامه عبری به وحشت‌زدگی اسرائیل از حمله ایران سفارت ایران در لندن بر اجماع قوی برای پاسخ به اسرائیل تاکید کرد آمریکا: در حال ارسال پیام‌هایی به ایران هستیم دو رزمنده دیگر حزب‌الله به شهادت رسیدند (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) آیا مجلس به وزیر پیشنهادی کشور رای اعتماد می‌دهد؟ عربستان بر ضرورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه تاکید کرد چراغ سبز مجلس به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه‌های عبدالناصر همتی برای وزارت اقتصاد دولت چهاردهم چیست؟ آمریکا ممنوعیت فروش تسلیحات به عربستان را لغو کرد حماس خواستار تحقیق درباره تجاوز جنسی به اسیر فلسطینی شد عارف با رئیس قوه قضائیه دیدار کرد شنیده شدن صدای انفجار‌های قوی در شمال فلسطین اشغالی (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) عربستان یورش اشغالگران به مسجد الاقصی را شدیدا محکوم کرد سازمان ملل وارد کردن غذا به غزه را بسیار دشوار توصیف کرد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) همسر آیت‌الله شبیری زنجانی دارفانی را وداع گفت ترامپ: در انتخابات پیروز نشوم به ونزوئلا فرار می‌کنم حماس، تل آویو را هدف قرار داد محمود عباس در دیدار با پوتین تحولات منطقه را بررسی کرد السنوار حماس را چگونه هدایت خواهد کرد؟
سرخط خبرها

چراغ سبز مجلس به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

  • کد خبر: ۲۴۵۰۰۸
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴
چراغ سبز مجلس به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی
نایب رئیس مجلس با تایید سوابق و تخصص «فرزانه صادق مالواجرد» گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای تصدی وزارت راه ‌و شهرسازی، تاکیدکرد: مجلس به انتخاب یک خانم برای تصدی وزارت راه اعتماد می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، «حمیدرضا حاجی بابایی» در گفت‌وگویی با اشاره به ارزیابی مثبت از معرفی وزیر خانم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: نگاه نمایندگان مجلس نسبت به معرفی یک خانم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مثبت است، زیرا این وزارتخانه زیرساختی است و توانمندی بانوان را به رخ خواهد کشید.

وی با تاکید بر اینکه دولت در این زمینه انتخاب بسیار خوبی داشته است، یادآور شد: بنده با میزان توانمندی و سوابق خانم صادق آشنا هستم، ضمن اینکه وی فرزند شهید است و سال‌ها در پُست‌های مدیریتی کلان همچون معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیرکل شورای عالی مسکن و شهرسازی فعالیت داشته است.

حاجی‌بابایی افزود: خانم صادق پای کار است و برآورد بنده این است که مجلس شورای اسلامی در پیشگاه ۵۰ درصد از جمعیت کشور به یک خانم رای خواهد داد که اعتماد عمومی نسبت به بانوان افزایش پیدا کند و همه بدانند بانوان از توانمندی لازم برای فعالیت در وزارتخانه‌های مهم و زیرساختی برخوردار هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما می‌توانیم به خانم صادق اعتماد کنیم و به طور قطع وی نماد یک وزیر موفق به‌ویژه در امور تخصصی و زیرساختی کشور خواهد بود، زیرا هم مدرک تحصیلی، هم تخصص و هم مدیریتش در این حوزه قابل قبول است و مجلس نیز اداره یک وزارتخانه زیرساختی را به کل خانم‌های کشور هدیه خواهد کرد.

«فرزانه صادق مالواجرد» از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای رای اعتماد به مجلس معرفی شد.

صادق مالواجرد پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->