عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی: موسسه شهرآرا توان اثرگذاری ملی را دارد + فیلم حدود ۶ هزار معتاد در خراسان‌رضوی نیازمند درمان هستند | معتادان و خانواده‌هایشان باید حمایت شوند آیا اجبار معلمان به ادامه خدمت قانونی است؟ تغذیه با شیر مادر یکی از ارکان حیاتی برای رشد و سلامت کامل نوزادان است سوءمدیریت بیمه‌ها و سازمان هدفمندی یارانه‌ها علت کمبود دارو تاکنون ۹۰۰ هزار زائر از مرز‌های زمینی خارج شده‌اند و تردد ۲۶۰ هزار خودرو به ثبت رسیده است دستگیری یک متکدی با ۱۵۹ میلیون ریال پول نقد در مشهد تصحیح برگه‌های امتحانی توسط غیرمعلمان تکذیب شد پزشکیان چه کسی را برای دبیرکلی ستاد مبارزه با موادمخدر منصوب خواهد کرد؟ خدمت‌رسانی ۱۶۱ موکب درمانی به زائران اربعین حسینی زائران اربعین براساس مزاج و وضعیت گوارشی خود از غذا‌های نذری استفاده کنند افزایش تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص بیماری تب دنگی  جریمه حمل مواد مخدر به عراق چقدر است؟ قیمت بلیت اتوبوس‌های مستقیم تهران - نجف مشخص شد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) قاتل فراری به جرم جنایت مسلحانه در مشهد به ۳ بار قصاص محکوم شد + عکس تراز همسان‌سازی همچنان ناهمسان | سرنوشت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی کی مشخص می‌شود؟ نسخه ناخوانای فروش مجازی دارو | درباره عرضه اینترنتی دارو و آیین نامه آن که همچنان اماواگر‌های بسیاری دارد سقوط ۳ شمشیرکش سارق در تله شهروندان در جست و‌جوی ۱۰۰ حیوان گم‌شده در باغ وحش وکیل آباد مشهد حقوق حداقل‌بگیران؛ ترمیم یا کاهش؟
سرخط خبرها

تاکنون ۹۰۰ هزار زائر از مرز‌های زمینی خارج شده‌اند و تردد ۲۶۰ هزار خودرو به ثبت رسیده است

  • کد خبر: ۲۴۵۱۱۷
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
تاکنون ۹۰۰ هزار زائر از مرز‌های زمینی خارج شده‌اند و تردد ۲۶۰ هزار خودرو به ثبت رسیده است
رئیس پلیس راهور فراجا از تردد حدود ۲۶۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای منتهی به مرزهای خروجی برای زیارت اربعین خبر داد و گفت که تا صبح امروز بیش از ۹۰۰ هزار نفر نیز از مرزهای زمینی ایران وارد عراق شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار سید تیمور حسینی درباره آخرین آمارد تردد و توقیف وسایل نقلیه در مرزهای زمینی گفت: تاکنون حدود ۲۵۹ هزار و ۲۷۹ دستگاه وسیله نقلیه در مرزهای زمینی تردد کرده‌اند که نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است. همچنین تعداد تردد زائرین از مرزهای زمینی تا هفت صبح امروز ۲۴ مردادماه به ۹۰۷ هزار و ۶۵۲ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: از این میان سهم تردد در مرز مهران با ۵۲ درصد بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و ۴۷۴ هزار و ۸۰۰  زائر از این مرز تردد کرده‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: با توجه به افزایش چشمگیر تردد زائران، پلیس راهور مهران با هدف روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، اقدام به جمع‌آوری خودروهایی کرده است که در معابر شهری، به ویژه در اطراف مرز مهران و در محل‌های دارای ممنوعیت توقف، رها شده بودند. این خودروها که به دلیل مشکلات فنی یا دلایل دیگر در معابر عمومی رها شده بودند، علاوه بر ایجاد منظره نامناسب، باعث اختلال در تردد زائران و بروز حوادث ناگوار می‌شدند.

جمع آوری ۸۸۰ خودروی رهاشده در معابر شهرهای مرزی اربعین

حسینی افزود: با تلاش ماموران پلیس راهور و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، تاکنون ۸۸۰ خودرو شناسایی و به پارکینگ‌های عمومی منتقل شده است. مشخصات این خودروها برای مالکان آنها پیامک شده و آنها پس از بازگشت از زیارت می‌توانند با مراجعه به پارکینگ‌های اعلام شده نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: حفظ نظم و امنیت ترافیکی و ایجاد محیطی ایمن برای زائران اربعین از اولویت‌های اصلی پلیس راهور است. با جمع‌آوری خودروهای رهاشده، گامی مهم در جهت بهبود وضعیت ترافیکی و افزایش رضایت‌مندی زائران برداشته‌ایم.

وی از زائران خواست در صورت مشاهده هرگونه خودرو رهاشده، مراتب را به پلیس راهور گزارش دهند تا نسبت به جمع‌آوری آن اقدام شود. همچنین از زائرانی که قصد سفر با خودرو شخصی دارند، درخواست می‌شود تا خودروهای خود را در مکان‌های مجاز پارک کرده و از ایجاد هرگونه مزاحمت برای سایر زائران خودداری کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->