خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به زائران اربعین در مرز‌های کشور | استقرار ۵۷ موکب در کشور عراق ثبت‌نام بیش‌از ۲۳۶ هزار نفر از خراسان‌رضوی برای سفر اربعین تا امروز (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) از اهالی منظومه فرهنگ | مختصری از زندگی مرحوم عزیزا... عطاردی نویسنده مجموعه فرهنگ خراسان صحیفه سجادیه؛ نقشه راه زندگی توحیدی ۵ قدم برای منتظر بودن برپایی بزرگ‌ترین موکب امام‌رضایی در خراسان رضوی، ویژه زائران پیاده دهه پایانی صفر روایتِ «تکیه مُلاعباسِ» شهر طرقبه از شکوهی به بلندای تاریخ تا هویتی ماندگار به عمق باور‌های مذهبی آزادگی در اسارت | روایت لحظات سخت دوران اسارت‌ احمد، مهدی و محسن، ۳ رزمنده دفاع مقدس استحکام بنیان خانواده با بهره‌گیری از فرهنگ رضوی گلستانی امن‌تر از آسمان طلا از برکت گنبد شما طلاست ابن سینای زمانه قله علم بود* | یادی از مرحوم علامه محمدتقی جعفری، فقیه و مفسر فقید نهج البلاغه هم زمان با زادروزش روایتی کوتاه از آخرین تعمیر و طلاکاری گنبد پاسبانان حریم خورشید ۲ اثر صله رحم ائمه اطهار (ع)، ستارگان آسمان خلقت هشتمین خدمت | برپایی موکب مشهدی امام رضا (ع) در کاظمین ویژه زائران اربعین حسینی آغاز به کار ۸ موکب امام رضا(ع) در مرز‌های جنوب شرقی کشور (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) راز موفقیت روابط همسران از دیدگاه قرآن اوحدی: در بنیاد شهید به دنبال گره گشایی هستیم
سرخط خبرها

برپایی بزرگ‌ترین موکب امام‌رضایی در خراسان رضوی، ویژه زائران پیاده دهه پایانی صفر

  • کد خبر: ۲۴۵۳۱۲
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
برپایی بزرگ‌ترین موکب امام‌رضایی در خراسان رضوی، ویژه زائران پیاده دهه پایانی صفر
رئیس اداره خدمات کفشداری حرم مطهر رضوی از راه‌اندازی بزرگ‌ترین موکب امام‌رضایی در دهه پایانی صفر و شهادت امام‌رضا(ع)، برای خدمت به زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) خبر داد.

جواد حلاجی‌استاد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق سال‌های گذشته، ابتدای شهر مُلک‌آباد، ایستگاه حضرت جوادالائمه(ع) که در مسیر زائران پیاده امام‌رضا(ع) قرار دارد، موکبی از سوی اداره خدمات کفشداری حرم مطهررضوی برپا می‌شود که بزرگ‌ترین موکب در استان خراسان‌رضوی است.

حلاجی‌استاد ادامه داد: این موکب توسط خادمان کفشدار اداره می‌شود و به صورت شبانه‌روزی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر به زائران خدمت‌رسانی خواهند داشت.

وی بیان کرد: موکب امام‌رضا(ع) در ایستگاه حضرت جوادالائمه(ع) بین‌راهی است و خدمات آن شامل اسکان موقت شب و توزیع غذا در سه وعده صبحانه، نهار و شام و نیز نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

حلاجی‌استاد ابراز کرد: این موکب از ۷ شهریور خدمت‌رسانی خود را به زائران آغاز خواهد کرد و تا شهادت امام‌رضا‌(ع) ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که در طول این ایام، ۸۰ هزار وعده پذیرایی در این موکب توزیع شود.

رئیس اداره خدمات کفشداری حرم‌ مطهر‌ رضوی همچنین از راه‌اندازی موکب دیگری به نام ایستگاه امام‌حسن‌مجتبی(ع) در پنج‌کیلومتری چناران، بعد از پل گلبهار، خبر داد و عنوان کرد: با توجه به مسیر کم‌تردد زائران از این جاده، ظرفیتی حدود ۲۰ هزار وعده پذیرایی صبحانه، نهار و شام را طی چند روز خدمت پیش‌بینی کردیم.

حلاجی‌استاد خاطرنشان کرد: موکب دیگری نیز در نزدیکی حرم مطهر رضوی، باب‌الهادی(ع) قرار دارد که به زائران خدمت‌رسانی خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->