نتیجه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن+ ویدیو گل ها(۲۵ مرداد ۱۴۰۳)| چقدر ناامیدکننده بود آقای گاریدو! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر(۲۵ مرداد ۱۴۰۳) ویدئو گل اول پرسپولیس به ذوب آهن (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) | اولین گل فصل به نام صادقی لیگ اغاز شد، مربیان تیم ملی کجا هستند؟ ماجرای گل آفساید پرسپولیس به ذوب آهن  شمس آذر تا به حال استقلال را برده است؟ توصیه جالب به استقلال و پرسپولیس: مصاحبه‌ها اجباری نیست، اما مصاحبه کنید! تکلیف طارمی فردا مشخص می‌شود پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن در شروع لیگ ۲۴ + تماشای آنلاین گاریدو امیدوار به یک شروع متفاوت فرش‌آرا باز هم نبرد + فیلم انتقاد از لباس‌های ساده استقلال برای لیگ بیست وچهارم+ عکس وضعیت نامناسب ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر ژولت ناگی – پرسپولیس؛ همه چیز در گرو رضایت پوشکاش واکنش زنوزی به رای احتمالی بیرانوند | مالک تراکتور تاج را تهدید کرد + فیلم پوچتینو روی نیمکت تیم ملی فوتبال آمریکا مرادمند: کل پولم را بدهید تا فسخ کنم شروع هیجان فوتبال در لالیگا پسر رونالدینیو به برنلی پیوست
سرخط خبرها

وضعیت نامناسب ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر

  • کد خبر: ۲۴۵۴۳۹
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
وضعیت نامناسب ورزشگاه  شهدای شهر قدس برای میزبانی از بازی‌های لیگ برتر
درحالی که طبق برنامه قرار شده ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران میزبان بازی هوادار و خیبر خرم آباد باشد، اما این ورزشگاه وضعیت مناسبی ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران واقع در محله قدیمی شهر قدس یا همان قلعه حسن خان با وجود اصرار سازمان لیگ به میزبانی از بازی‌های لیگ برتر، وضعت مناسب ایده‌الی برای میزبانی ندارد.

روز گذشته مقامات برگزاری این مسابقه برای بازدید از وضعیت ورزشگاه به این شهر قدس تهران رفتند، اما در کمال ناباوری مشاهده شد که ورزشگاه با اینکه زمین چمن مساعدی دارد، اما از بسیاری از استاندارد‌ها برای میزبانی بی بهره است و اگر قرار بر برگزاری یک بازی پر تماشاگر باشد، با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد.

حتی در نشست هماهنگی که معمولا یک روز قبل از بازی در سازمان لیگ برگزار می‌شود نیز به این موضوع اشاره شد و  دو تیم نیز در جریان مشکلات قرار گرفتند. حتی نماینده نیروی انتظامی تهران که در این نشست حاضر می‌شود نیز به برخی اشکالات موجود اشاره کرد تا شاید اگر برای سازمان لیگ مقدور باشد، محل برگزاری بازی هوادار و خیبر خرم آباد تغییر کند.

برای مثال در اطراف پست ورزشگاه خاکروبه‌ها و سنگ‌های بسیاری که ناشی از ترمیم و بازسازی است همچنان باقی مانده و این موضوع ممکن است برای بازیکنان دو تیم حین برگزاری بازی مسئله ساز شود.

دیگر موضوع مهم این ورزشگاه دیوار‌های کوتاه اطراف آن است که به راحتی اجازه می‌دهد هر کسی از بیرون به داخل مراجعه کند. این موضوع کار را برای محافظت از ورزشگاه به خصوص برای نیرو‌های انتظامی دشوار خواهد کرد و نیاز است افراد بیشتری برای کنترل در اطراف ورزشگاه مستفر شوند.

فقدان سرویس‌های بهداشتی کافی نیز از جمله مشکلات بزرگ ورزشگاه شهر قدس به شمار می‌رود و اگر قرار به برگزاری یک بازی پر تماشاگر در این ورزشگاه باشد، روشن نیست چه اتفاقاتی برای حاضران در ورزشگاه بیفتد.


حال شاید سازمان لیگ بتواند بازی‌های کم تماشاگر را به طرقی در این ورزشگاه برگزار نماید، اما سوال این است که با توجه به تمایل باشگاه استقلال به برگزاری این بازی، چگونه قرار است این ورزشگاه که با ایرادات پی در پی مواجه شده، آماده و مهیای برگزاری بازی‌هایی شود که یک سوی آن استقلال قرار دارد.

به هرحال تهران اکنون با مشکلاتی برای میزبانی مواجه است و طبق آخرین اطلاعاتی که از ورزشگاه آزادی رسیده، این ورزشگاه نیز بعید است به زودی آماده میزبانی باشد و تمام جایگاه‌های مختص به تماشاگران ویژه اخیرا کنده شده تا بازسازی شود که این خود زمان قابل توجهی می‌برد و باید دید که چه زمان آزادی برای میزبانی عملیاتی خواهد شد.

در این شرایط ورزشگاه شهدای قدس نیز از استاندارد کافی برخوردار نیست و سازمان لیگ باید فکری اساسی به حال برگزاری بازی‌هایی کندکه یک سوی آن تیم‌های تهرانی قرار دارند.

لازم به یاد آوری است تا لحظه انتشار این گزارش همچنان کارگران در ورزشگاه شهدای قدس تهران در حال کار بودند و همچنان بسیاری از خاکروبه‌ها و داربست‌ها از ورزشگاه برداشته نشده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->