سرخط خبرها

اسکوچیچ خوشحال از درخشش پرسپولیسی‌ها | شروع امیدبخش مثلث پرسپولیسی

  • کد خبر: ۲۴۵۵۸۰
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
اسکوچیچ خوشحال از درخشش پرسپولیسی‌ها | شروع امیدبخش مثلث پرسپولیسی
دراگان اسکوچیچ از درخشش ۳ بازیکنی که فصل پیش در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رفتند و این فصل در تراکتور شاگرد او هستند، به شدت خوشحال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تراکتور از جمله تیم‌هایی بود که در هفته اول لیگ بیست و چهارم طعم شیرین برد بیرون خانه را چشید. درست مانند استقلال، خیبرخرم آباد و فولاد خوزستان. این برد سبب شد تراکتور از همین حالا به یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی تبدیل شود و رقبا حساب دیگری روی این تیم باز خواهند کرد.

در این بازی بیرانوند موفق شد کلین شیت کند. علاوه بر او که فصل قبل در پرسپولیس حضور داشت و حالا با پیراهن سرخ تراکتور به میدان می‌رود، ترابی و اسماعیلی‌فر نیز در ترکیب تراکتور به میدان رفتند که این دو نیز موفق به ساختن گل برای تیم‌شان شدند تا یک برد بیرون خانه مقابل تیم یک دست مس برای تراکتوری‌ها پدید آید.

برد تراکتور در هفته اول سبب خوشحالی و امیدواری اسکوچیچ هم شده به طوری که سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بعدا از بازی در رختکن تیمش تشکر ویژه‌ای از بازیکنان سابق پرسپولیسی انجام داده  و نمایش آنها را در بازی فوق حساس بیرون خانه مقابل مس رفسنجان ستوده است.

اسکوچیچ، اما معتقد است که راه طولانی و درازی پیش روی تراکتور است و بازیکنان این این تیم باید با همین انرژی و انگیزه در بازی‌های آینده نیز به میدان بروند تا تراکتور در مسیر موفقیت قرار داشته و به یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر در فصل بیست و چهارم تبدیل شود.

آنچه مسلم است تراکتور با توجه به برد بیرون خانه در هفته اول و ترکیب جفت و جورش و همچنین یک مربی کاربلد همچون اسکوچیچ که با تمام زوایای فوتبال ایران آشنایی دارد، به یک تیم مدعی تبدیل خواهد شد و شاید همین شاکله کاملا پرسپولیسی در نهایت تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مثلث پرسپولیسی در تبریز شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->