همتی: تاکید بر رشد اقتصادی پایدار و ایجاد اشتغال از طریق توسعه بخش خصوصی راهبرد من است موافقت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با عباس عراقچی پی‌ نما | روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از عبرت کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ ممنوعیت حمل دارو در تمامی اشکال آن به عراق پزشکیان در دیدار با نمایندگان خراسان‌رضوی در مجلس: افراد نخبه و توانمند را به کار خواهیم گرفت در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اقتصاد چه گذشت؟ وزیر پیشنهادی اطلاعات: ۵۳ سرویس اطلاعاتی جهان میز ایران دارند ترامپ: تاکنون هیچ‌گاه یهودی‌بودن در آمریکا این‌قدر خطرناک نبوده است تمهیدات مرزبانی فراجا برای مقابله با قاچاق در مرزها در ایام اربعین نظر مثبت کمیسیون اقتصادی مجلس درباره عبدالناصر همتی موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی اطلاعات در صحن علنی مجلس چه گفتند؟ برنامه های وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت چهاردهم در کمیسیون امنیت ملی مورد تائید قرار گرفت + فیلم مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی نگاه سیاسی را کنار بگذارد نرخ سود یارانه‌ای وام مسکن شهرهای ساحلی از سوی معاون‌اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد سومین جلسه مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان آغاز شد حمایت آلمان از اوکراین برای پیشگیری از هجوم پناهندگان اوکراینی وحشت اسرائیلی‌ها از آتش سوزی عجیب و غریب در تل‌آویو تاکید وزارت خارجه بر حق ایران برای پاسخ مشروع به جنایت رژیم صهیونیستی فرار یک میلیون اسرائیلی از فلسطین اشغالی روایت غم‌انگیز شهادت هند رجب، کودک شش‌ساله فلسطینی + ویدئو
سرخط خبرها

برنامه های وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت چهاردهم در کمیسیون امنیت ملی مورد تائید قرار گرفت + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۵۸۲۱
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
برنامه های وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت چهاردهم در کمیسیون امنیت ملی مورد تائید قرار گرفت + فیلم
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و اهداف وزیر پیشنهادی اطلاعات را تایید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در جلسه علنی روز یکشنبه( ۲۸ مردادماه)، مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت و برنامه‌های حجت الاسلام اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات در دستور کار قرار گرفت.

ابراهیم رضایی در قرائت گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های ارائه شده وزیر پیشنهادی با نیازهای اطلاعاتی کشور مطابقت دارد و مورد تائید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: آقای خطیب در دولت سیزدهم وزیر اطلاعات بوده و حائز صلاحیت‌های قانونی تصدی این پست شناخته شده و استعلامات مربوطه در آن مقطع احراز شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: مطالب و برنامه‌های پیشنهادی از سوی وزیر با نیازهای اطلاعاتی کشور مطابقت دارد، چهارچوب های کلان مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب و شرایط خاص جهانی و داخلی مورد توجه وی است.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پس از استماع و بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی، حجت الاسلام سید اسماعیل واعظی با شهرت خطیب را واجد صلاحیت برای تصدی پست وزارت اطلاعات می‌داند، این کمیسیون بر حمایت و همراهی برای کمک به وی در برنامه‌های اطلاعاتی در مرحله حساس فعلی تاکید کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->