حجت‌الاسلام و المسلمین کاردان: امیدوارم فعالیت ۱۰ ساله شهرداری مشهد در ایام اربعین ادامه دار باشد | شهرداری مشهد مدال افتخار خدمت به زائران حسینی را بر سینه دارد رئیس سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی: ۷۷ درصد زائران اربعین استان از طریق مرز مهران از کشور خارج شده‌اند طرح قالی‌های کرمان روی کاشی خوش‌تر است | یادی از مرحوم علی اکبر عباس نژاد، کاشی کارِ پیشکسوت آستان قدس رضوی قدم به قدم در طریق حسین (ع) با خانواده بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین وارد عراق شدند فراخوان دریافت روایت‌هایی از اربعین با نگاه زنانه + جزئیات تجلیل از آزادگان خراسان‌رضوی در نشست «الماس‌های درخشان» حقیقت تکبیر ابتدای نماز ۱۳صفر چه روزیست؟ | ماجرای حاجت‌ روایی با خرید طلا + اعمال زیارتی عاشقانه و مؤمنانه با همراهی اذکار الهی آسمان مال او بود | به یاد سرهنگ خلبان مرحوم صمد بالازاده یک روز مؤمنانه کوله‌پشتی معنوی برای سفر اربعین آیین بدرقه کاروان پارالمپیک در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود برپایی موکب خادمان کفشدار حرم امام‌رضا(ع) در عتبات‌ عالیات تقدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات از خدمات شهرداری مشهد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به زائران اربعین در مرز‌های کشور | استقرار ۵۷ موکب در کشور عراق ثبت‌نام بیش‌از ۲۳۶ هزار نفر از خراسان‌رضوی برای سفر اربعین تا امروز (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) از اهالی منظومه فرهنگ | مختصری از زندگی مرحوم عزیزا... عطاردی نویسنده مجموعه فرهنگ خراسان
سرخط خبرها

حجت‌الاسلام و المسلمین کاردان: امیدوارم فعالیت ۱۰ ساله شهرداری مشهد در ایام اربعین ادامه دار باشد | شهرداری مشهد مدال افتخار خدمت به زائران حسینی را بر سینه دارد

  • کد خبر: ۲۴۶۲۱۹
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
حجت‌الاسلام و المسلمین کاردان: امیدوارم فعالیت ۱۰ ساله شهرداری مشهد در ایام اربعین ادامه دار باشد | شهرداری مشهد مدال  افتخار  خدمت  به زائران حسینی  را بر سینه دارد
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف گفت: امیدوارم فعالیت ۱۰ ساله شهرداری مشهد در ایام اربعین سال‌های سال ادامه داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: هدف از ایجاد اربعین از طرف دستگاه الهی، این است که در آخر الزمان باید همه دل‌ها به سوی امام زمان متوجه شود و این طریق فقط با امام حسین(ع) ممکن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کاردان ادامه داد: چون امام زمان(عج) در لحظه ظهور خودشان را با امام حسین(ع) معرفی می‌کنند و تا زمان ظهور همه عالم باید حسینی شود تا پشت سر ایشان حرکت کنند.

وی تصریح کرد: این مسیر اربعین که نشانه شیعه است، کار خدایی است و امام زمان(عج) از آن راضی است و هرکس به هر نحوی فعالیتی برای در مسیر قرار گرفتن مردم در اربعین انجام دهد. مورد عنایت اهل بیت(ع) خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در جمع کاروان خدام اربعین حسینی اعزامی از شهرداری مشهد گفت: حکم شما را حضرت رضا(ع) برای خادمی زوار امام حسین(ع) امضا کردند. اهل بیت(ع) نسبت به زوارشان حساس هستند و هرکس قدمی برای آنها بردارد، در روز محشر حضرت زهرا(س) آنها را از بین جمعیت جدا خواهد کرد. 

حجت الاسلام کاردان افزود: امیدوارم فعالیت ده ساله شهرداری مشهد در اربعین سالیان سال باقی بماند. شما هرجا هستید باعث نظم و پاکی و تمیزی برای زوار هستید و شک نکنید که امام زمان و حضرت رضا به شما نکاه می‌کنند.

وی گفت: شهرداری مشهد مدال افتخار خدمت به زائران حسینی را بر سینه دارد چرا که هر جا این خدمتگزاران هستند باعث نظم ،پاکی و تمیزی برای حرکت زائرین حسینی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->