فرماندار مشهد: درخواستی برای برگزاری مسابقه تیم ملی در شورای تامین مطرح نشده است سپاهان هم بدون ورزشگاه شد! امباپه زیر سایه اندریک دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا سیتی در سیطره کهنه‌کار‌ها رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام گاریدو در بن بست تاکتیکی نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد حاج محمدرضا طالقانی؛ پهلوانی که اعتبار از نوکری اباعبدالله(ع) دارد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟ چرا این نوشابه‌ها برای ما باز نمی‌شود؟ مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟ نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می‌کند
سرخط خبرها

نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا

  • کد خبر: ۲۴۷۳۳۰
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا
نیمار در چند هفته اخیر تماس‌هایی با بارسلونا داشته و خواهان بازگشت به این باشگاه بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، نیمار در طول چند ماه گذشته توانایی حضور در میادین را نداشته و در حال طی کردن روند درمانش پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در بازی تیم ملی برزیل بوده است و الهلالی‌ها همچنان منتظر هستند که او بتواند به اوج آمادگی برسد و در ترکیب این تیم به میدان برود.

با این حال، به نظر می‌رسد که این ستاره برزیلی با وجود دستمزد هنگفت و سرویس خاص و ویژه‌ای که در این کشور دریافت می‌کند تمایل زیادی برای بازگشت به عربستان و حضور در ترکیب الهلال ندارد و همین باعث شده است که بار دیگر به فکر بازگشت به بارسلونا باشد.

روزنامه اسپورت خبر داده است که این بازیکن در اوایل ماه جاری میلادی بار دیگر با بارسا تماس گرفته و به آنها پیشنهاد داده که برای به خدمت گرفتنش تلاش کنند، اما هانسی فلیک هیچ تمایلی به همکاری با او و اضافه شدنش به فهرست این تیم ندارد و به همین دلیل مدیران این باشگاه هم از جذب نیمار منصرف شدند.

نیمار در سال ۲۰۲۰ در آستانه بازگشت به بارسا قرار داشت و این باشگاه پیشنهادی ۱۱۰ میلیون یورویی به علاوه تودیبو، راکیتیچ و دمبله به صورت قرضی را به پاری سن ژرمن ارائه کرده بود، اما این باشگاه فرانسوی خواهان دریافت ۱۳۰ میلیون یورو بود که بارسا توان پرداختش را نداشت. حالا در‌های این باشگاه به روی نیمار بسته است و او فرصتی برای بازگشت دوباره نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->