دپوی بیش از ۸۰۰ ناوگان اضافه در پایانه مسافربری مشهد برای خروج زائران استامینوفن، پرمصرف‌ترین مسکن ایرانی‌ها و عوارض آن آزادی ۵۴ زندانی در خراسان‌رضوی با اهدای هزینه مراسم ترحیم چند توصیه برای خانواده‌هایی که فرزندانشان سیگار الکترونیکی می‌کشند کشف بیش از ۱۵۱ کیلوگرم شیشه در هنگ تایباد خراسان رضوی متناسب‌سازی حقوق را زودتر برای بازنشستگان اجرا کنید | جدول میانگین دریافتی حقوق‌بگیران منتشر شد (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) بطری پت چیست؟ چرا نباید بطری پت یخ بزند؟ پسری که پدرش را در حمایت از مادرش به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت کدام منابع آبی در خطر هستند؟ نسل z چه نسلی است؟ فیش حقوقی شهریور ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد | باز هم خبری از متناسب‌سازی نیست تا اطلاع ثانوی، تردد در مسیر تهران - شمال ممنوع شد (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) یک نماینده مجلس: معلمان خریدخدمات از ابتدای مهر ۱۴۰۳، با قرارداد «کار معین» مشغول به فعالیت می‌شوند آئین‌نامه اجرایی مدارس در اولین فرصت ابلاغ می‌شود برای انتخاب رشته دانشگاهی چه راهکاری دارید؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ١۵ شهریور ١۴٠٣) | هوای خنک در راه مشهد راهکار‌های موثر برای مقابله با قلدری در مدارس چیست؟ افسردگی عامل اصلی شروع به مصرف سیگار الکترونیکی در نوجوانان است ۹ مدیر متخلف مدرسه در خراسان‌رضوی لغو ابلاغ و از مدیریت برکنار شدند پروتئین؛ یکی از اصلی‌ترین مواد مغذی بدن | چرا پروتئین ماده‌ای ضروری برای بدن است؟ «گره عضلانی» چیست و چگونه می‌توان از شر آن خلاص شد؟ ریشه اصلی آسیب‌پذیری نوجوانان، تعارض در کانون خانواده است درباره بنیان‌گذار خیریه خجسته و حامی بیماران کلیوی خراسان رضوی | حاج محمد، دستش به خیر بود
سرخط خبرها

یک نماینده مجلس: معلمان خریدخدمات از ابتدای مهر ۱۴۰۳، با قرارداد «کار معین» مشغول به فعالیت می‌شوند

  • کد خبر: ۲۴۹۲۷۶
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
یک نماینده مجلس: معلمان خریدخدمات از ابتدای مهر ۱۴۰۳، با قرارداد «کار معین» مشغول به فعالیت می‌شوند
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه معلمان خریدخدمات از ابتدای مهر امسال، با عنوان قرارداد «کار معین» به صورت یک‌ساله فعالیت می‌کنند، گفت: فعالیت معلمان خریدخدمات به صورت قرارداد کار معین یک‌ساله مطرح شده است و چون نسبت‌به تمدید سنوات آن، موضوعی مطرح نشده، برداشت مطلق بر این است که این قرارداد تمدید خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسن هاشمی در مورد تعیین تکلیف آخرین وضعیت معلمان خریدخدمات، گفت: در جلسه‌ای که اعضای کمیسیون آموزش با کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش، داشتند مباحث و موضوعات اصلی سیستم آموزشی ازجمله کمبود معلم بررسی شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تأکید بر اینکه نیرو‌های خریدخدمات به قرارداد کار معین تبدیل وضعیت خواهند شد، افزود: در کشور، حدود ۲۶ هزار و ۳۰۰ معلم خریدخدمات وجود دارد که طبق قول وزیر آموزش و پرورش، این تعداد به قرارداد کار معین همچون ۶ هزار نیروی خریدخدمات استان سیستان‌وبلوچستان تبدیل وضعیت خواهند شد؛ بنابراین در مورد به‌کارگیری نیرو‌های خریدخدمات مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه معلمان خریدخدمات از ابتدای مهر امسال، به قرارداد کار معین به صورت یک‌ساله ادامه فعالیت خواهند داد، گفت: فعالیت معلمان خریدخدمات به صورت قرارداد کار معین یک‌ساله مطرح شده است و چون نسبت به تمدید سنوات آن موضوعی مطرح نشده، برداشت مطلق بر این است که این قرارداد تمدید خواهد شد. با تمام این تفاسیر، صراحتاً مطلبی در این مورد عنوان نشده است. بنده اظهارنظری ندارم، اما به‌لحاظ حقوقی، زمانی که موضوعی اجمالاً مطرح می‌شود؛ انتظار می‌رود این مسئله تداوم داشته باشد.

هاشمی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش نیاز مبرم به نیروی انسانی دارد، اظهار کرد: بی‌تردید آموزش و پرورش در جهت اعتلای معلمان دوره‌ها، اقدامات لازم را خواهد داشت تا بتواند حداکثر استفاده را از این گروه فرهنگیان در جهت بهبود کیفیت آموزشی داشته باشد.

وی با اشاره به تلاش رئیس کمیسیون آموزش مبنی بر اضافه‌شدن معلمان پیش‌دبستانی در طرح تعیین تکلیف، و سروسامان‌دادن معلمان طرح‌های مختلف، گفت: مقرر شد معلمان پیش‌دبستانی که از قلم افتاده‌اند، از طرف رئیس کمیسیون آموزش به لیست اضافه شوند. همچنین وزارت آموزش و پرورش باید اقدامات لازم را در خصوص پذیرش سایر گروه از معلمان داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هم‌فکری و رایزنی مجلس با وزارت‌خانه آموزش و پرورش برای تعیین تکلیف سایر گروه از معلمان، گفت: در جلساتی که کمیسیون با مسئولان و متولیان آموزشی داشتند، مقرر شد، مشکلات معلمان طرح امین، نهضتی‌ها، پیش‌دبستانی‌ها، مدرسان قرآنی و سایر گروه از فرهنگیان مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید با کمبود ۱۷۶ هزار معلم مواجه هستیم، اظهار کرد: کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، متعهد شد نیرو‌های فرهنگی که وضعیت آن‌ها در کمیسیون بررسی شده، در اولویت قرار بگیرند. امیدوارم در آینده، تدابیری اتخاذ شود تا با کمبود معلم مواجه نباشیم.
منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->