نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و فولاد + لینک و قیمت آرین سلیمی چقدر پاداش گرفت؟ + ویدئو کیه‌زا در رادار لیوپول سعید صادقی به فولاد می‌رسد ذوب آهن پول بلیت هم ندارد! بازیکنان استقلال حق مصاحبه با برنامه فوتبال برتر را ندارند| شکایت از میثاقی دربرنامه آبی‌ها اولمو، قهرمان بارسایی‌ها در مادرید ماجرای معافیت میلاد سرلک چه بود؟ رونمایی از توپ جدید چمپیونزلیگ + عکس والیبال آمد، کشتی رفت | درباره آخرین وضعیت دو تیم لیگ برتری در استان خراسان رضوی ایست قلبی مدافع اروگوئه‌ای ناسیونال + عکس علیرضا ارزانی رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی شد بیرانوند بازیکن غیرمجاز نیست! تاریخ و ساعت بازی استقلال خوزستان و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | مسئله خانوادگی! استقلال درگیر مشکلات خود ساخته | بمب آبی‌ها در خانه می‌ترکد؟ میزبانی مشهد از لیگ نخبگان آسیا منتفی شد؟ درویش: چند روز دیگر یک مهاجم جذب می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و رایووایکانو| فلیک همچنان روی دور برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی النصر و الفیحا (۶ شهریور ۱۴۰۳) | اولین دشت ۳ امتیازی النصر با درخشش رونالدو
سرخط خبرها

علیرضا ارزانی رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی شد

  • کد خبر: ۲۴۷۷۹۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
علیرضا ارزانی رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی شد
مجمع انتخاب رئیس هیات آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی پس از فراز و نشیب‌های مختلف برگزار شد تا این رشته سکاندار جدید خود را بشناسد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز مجمع انتخابی هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی در حالی برگزار شد که پیش از آن زمزمه‌هایی از لغو آن به گوش می‌رسد، اما در نهایت با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان خراسان در سالن برگزاری این مجمع حواشی پایان یافت و طبق روال برگزاری مجامع هیات‌های ورزشی فرآیند انتخاب و صحبت‌های کاندیدا آغاز شد.

مجمع انتخابی این هیئت ورزشی ۳۴ عضو داشت که ۳۰ نفر از آنها اعم از نماینده مربیان، باشگاه‌ها، ورزشکاران، داوران، شهرستان‌ها، شهرداری و سایر ارگان‌ها در این مجمع حاضر بودند.

این مجمع در حالی برگزار شد که علیرضا ارزانی، حمزه حکیم پور، رضا دهنوی، محسن قهرمانی و رضا مهدوی شیخ احمدی ۵ کاندید مجمع بودند مه پیش از آغاز حکیم پور، قهرمانی و دهنوی به نفع سایر کاندیدا‌ها انصراف دادند.

ارزانی رئیس هیات آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی شد

علیرضا ارزانی فردی که در یکسال گذشته به عنوان سرپرست این هیئت فعال بوده به عنوان اولین کاندید در این مجمع اظهار کرد: با شرایط بدی هیات را تحویل گرفتم، نه سخت افزاری داشتیم و نه زیر ساختی، تعهدات زیادی از قبل مانده بود، اما با کار و تلاش شبانه روزی توانستیم به شرایطی ایده ال برسیم و شرایط را سامان دهیم.

وی افزود: در رشته‌های مختلف هم در حوزه آموزش و هم در مسابقات و رقابت‌های مختلف مدال آوری خوبی داشته باشیم، وظیفه خودم میدانم در کنار فعالیت‌های اقتصادی برای برکاتی که این کشور و نظام مقدس برای من داشته بخشی از درامد و زمان خودم را برای ورزش و کمک به جوانان بذارم.

همچنین مهدوی دیگر کاندیدایی که رقابت در این مجمع را با جدیت دنبال کرد گفت: در هیات‌های مختلف بودم، کارنامه ورزشی کاملی دارم، اما ابتدا بگویم اقای ارزانی در حق مدیریت قبلی هیات کم لطفی کردند.

وی افزود: نمیدانم چگونه می‌گویند برنامه نداشتند، خود فدراسیون گفت یکی از فنی ترین‌ها هستیم، برنامه کپی شده بدرد نمی‌خورد باید در اجرا خود را ثابت کنیم، من به نمایندگی از دکتر رشید لمیر در اینجا هستم تا در این رقابت نه چندان جوانمردانه شرکت کنم و تلاش می‌کنم برای اجرای برنامه‌های خود از جمله تفاهم همکاری با ارگان‌ها هیات، تفاهم با دانشگاها، برگزاری مسابفات مختلف و تشکیل شورای راهبردی تلاش کنم.

در انتهای این مجمع هم علیرضا تاج‌فیروز با تقدیر از اعضای مجمع انتخابی از دشواری‌های برگزاری این مجمع گفت و عنوان کرد: در هیات آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی باید کار‌های زیادی انجام شود و در راس آن باید به کار‌های فرهنگی و ساماندهی برخی ناهنجاری‌های ورزشکاران و مربیان مرتبط با این هیات در فضای مجازی رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: از هیئت‌های ورزشی به خصوص آمادگی جسمانی می‌خواهم شرایط استان خراسان رضوی و شهر مشهد را درک کنند ما باید به حوزه‌های فرهنگی هم توجه کنیم، همچنین درخواست دارم تا با کار و و تلاشی مضاعف در حوزه بانوان بتوانید عقب ماندگی‌ها در این بخش هم پوشش دهید.

احمد گواری رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی هم در این مجمع گفت: ما فدراسیونی تازه تاسیس هستیم و به طبع در استان‌ها هم کار سختی داریم، باید همه در کنار هم برای توسعه و گسترش فعالیت‌ها تلاش کنیم، از مشهد هم انتظار بالا است و باید با جدیت بیشتری تلاش کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->