کنگره بین‌المللی زراعی ایران ۲۰ شهریور به میزبانی مشهد برگزار می‌شود نظری: در خراسان رضوی ناترازی برق ندارد مدیر بانک سینا منطقه خراسان: در خراسان رضوی، صف وام ازدواج نداریم صادرات گوشت مرغ از مرز ۱۸ هزار تن گذشت معرفی موبایل‌های کمتر از ۱۰ میلیون تومان + جدول قیمت (۷ شهریور ۱۴۰۳) لزوم ممانعت از انتقال برق مازاد تولید خراسان‌رضوی به دیگر نقاط کشور فراخوان متقاضیان گروه پارس با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۳ منتشر شد تاریخ و ساعت دقیق قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات اختصاص ۳۶ پرواز فوق العاده برای دهه پایانی ماه صفر گرمای بورس در آخرین روز‌های فصل گرم سال | گزارش وضعیت بازار سهام (۷ شهریور ۱۴۰۳) عرضه نامحدود گوشت قرمز و مرغ ویژه دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در منطقه ثامن مشهد قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۷ شهریور ۱۴۰۳) ۶ درصد خودرو‌های سواری درحال‌تردد فرسوده هستند آغاز نظارت تعزیراتی بر بازار سال تحصیلی در خراسان رضوی از ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ خرید مسکن و زمین توسط ایرانیان خارج‌نشین قیمت‌ها را بالا می‌برد ناترازی برق در ایران به اندازه دو کشور همسایه است کاهش ۱ تا ۹۹ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های خارجی (۷ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز چند است؟ (۷ شهریور ۱۴۰۳) | سکوت در بازار گوشت قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۷ شهریور ۱۴۰۳) | تارا چند؟ قیمت امروز دلار، طلا، سکه و بیت کوین (۷ شهریور ۱۴۰۳) | نوسان مثبت دلار در کانال ۵۹ هزار تومان دارایی صندوق‌های طلا بیش‌از ۵۰ همت شد (۷ شهریور ۱۴۰۳) وجود بیش‌از ۲ هزار فقره پرونده با موضوع قاچاق کالا، ارز و سوخت در خراسان‌رضوی تعداد میلیونر‌های ارز‌های دیجیتال جهان در طول سال ۲برابر شده است (۷ شهریور ۱۴۰۳) سایه سنگین مسکن بر روی هزینه خانوار بررسی شد سرنوشت نامعلوم تعهدات بودجه سفر‌های استانی رئیس‌جمهور به خراسان‌رضوی در دولت سیزدهم میوه‌های تابستانی امروز چند؟ (۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیر بانک سینا منطقه خراسان: در خراسان رضوی، صف وام ازدواج نداریم

  • کد خبر: ۲۴۷۸۶۰
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
مدیر بانک سینا منطقه خراسان: در خراسان رضوی، صف وام ازدواج نداریم
مدیر بانک سینا منطقه خراسان با اشاره اعطای تسهیلات تکلیفی دولت گفت: در استان خراسان رضوی، صف وام ازدواج نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیامک شمسائی در نشست خبری خود اظهار داشت: بانک سینا که از سال ۱۳۸۶ تبدیل بانک شد؛ در سراسر کشور دارای ۳۰۸ شعبه است که سهم استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی ۲۰ شعبه می‌باشد.

وی افزود: بانک سینا در مشهدمقدس دارای ۱۳ شعبه فعال است که پاسخگوی نیاز زائران و مجاوران حریم رضوی می‌باشند.

مدیر بانک سینا منطقه خراسان با بیان اینکه دایره فعالیت‌های این بانک تنها در حوزه‌های اقتصادی خلاصه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: سیاست‌های بانک سینا که سهامداران اصلی‌‎اش بنیاد مستضعفان و صندوق توسعه ملی هستند، این است که علاوه بر اعطای تسهیلات به واحد‌های صنعتی، اشخاص حقیقی و حقوقی، در امور عام‌المنفعه نیز حضور فعال داشته باشد.

شمسائی با تشریح برخی از فعالیت‌های خدمات‌رسانی مردمی بانک سینا گفت: احداث مدارس در مناطق محروم کشور با هدف ایجاد فضای آموزشی برای کودکان مناطق کم‌برخوردار و همچنین اهدای آمبولانس به مناطقی که نیازمند زیرساخت‌های بهداشتی هستند از جمله این فعالیت‌ها بوده است. همچنین در دوره‌هایی مانند همه گیری کرونا، این بانک به توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان و محرومان نیز اقدام کرده است.

وی با اشاره بر تاکید آیات و روایات و همچنین توصیه پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) به جایگاه والای سنت پسندیده قرض‌الحسنه خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم بانک سینا برای تشویق و ترغیب مشتریان به این سنت نیکو، برگزاری جشنواره قرعه کشی مختص به حساب‌های قرض‌الحسنه است.

مدیر بانک سینا منطقه خراسان با اشاره به برگزاری هشتمین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه این بانک در مهرماه سال جاری خاطرنشان کرد: این دوره همانند ادوار گذشته، میان تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای حساب فعال قرض الحسنه در بازه ۱ مهر ۱۴۰۲ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می‌باشند، برگزار می‌شود و برای شرکت در این قرعه کشی کافی است موجودی هر سپرده در این بازه، بالای یک میلیون ریال به مدت سه ماه بوده که هر ۵۰ هزار تومان نیز به منزله یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی محاسبه خواهد شد.

شمسائی مجموع ریالی جوایز هشتمین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا را ۳۰ هزار ۲۰۰ فقره به ارزش ۶۷۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: از این میزان، ۲۰۰ فقره جایزه ۲.۵ میلیارد ریالی، ۵۰۰۰ فقره جایزه ۱۰ میلیون ریالی و ۲۵۰۰۰ هزار فقره نیز جایزه ۵ میلیون ریالی می‌‎باشد.

وی با اشاره به عملکرد بانک سینا در زمینه تسهیلات تکلیفی دولت در سراسر کشور به ویژه استان‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بانک سینا در سال جاری ۱۵۸ فقره وام ازدواج، ۱۳۰ فقره وام فرزندآوری و ۲۰۶ فقره وام ودیعه مسکن در خراسان رضوی اعطا کرده است که در حال حاضر صف وام ازدواج در این استان وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->