نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و فولاد + لینک و قیمت آرین سلیمی چقدر پاداش گرفت؟ + ویدئو کیه‌زا در رادار لیوپول سعید صادقی به فولاد می‌رسد ذوب آهن پول بلیت هم ندارد! بازیکنان استقلال حق مصاحبه با برنامه فوتبال برتر را ندارند| شکایت از میثاقی دربرنامه آبی‌ها اولمو، قهرمان بارسایی‌ها در مادرید ماجرای معافیت میلاد سرلک چه بود؟ رونمایی از توپ جدید چمپیونزلیگ + عکس والیبال آمد، کشتی رفت | درباره آخرین وضعیت دو تیم لیگ برتری در استان خراسان رضوی ایست قلبی مدافع اروگوئه‌ای ناسیونال + عکس علیرضا ارزانی رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی خراسان رضوی شد بیرانوند بازیکن غیرمجاز نیست! تاریخ و ساعت بازی استقلال خوزستان و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | مسئله خانوادگی! استقلال درگیر مشکلات خود ساخته | بمب آبی‌ها در خانه می‌ترکد؟ میزبانی مشهد از لیگ نخبگان آسیا منتفی شد؟ درویش: چند روز دیگر یک مهاجم جذب می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و رایووایکانو| فلیک همچنان روی دور برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی النصر و الفیحا (۶ شهریور ۱۴۰۳) | اولین دشت ۳ امتیازی النصر با درخشش رونالدو
سرخط خبرها

ذوب آهن پول بلیت هم ندارد!

  • کد خبر: ۲۴۷۸۳۶
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
ذوب آهن پول بلیت هم ندارد!
مشکلات مالی ذوب‌آهن اصفهان به حدی رسیده که این باشگاه پول برای تهیه بلیت هواپیما به خرم‌آباد هم ندارد!

به گزارش شهرآرانیوز، ذوب‌آهن اصفهان که در فصل گذشته با جهشی خوب موفق شد رتبه پنجم لیگ برتر را به دست آورد، امسال و در شروع مسابقات با یک بحران عجیب و غریب مالی مواجه شده که فعالیت‌های جاری این تیم ریشه‌دار لیگ برتر را هم تحت تاثیر قرار داده است.

سبزپوشان فوتبال اصفهان در شرایطی که همچون سایر تیم‌های لیگ برتری دو بازی خود را پشت سر گذاشتند هنوز مبلغی از قرارداد‌های خود را دریافت نکردند و این در حالی است که از اعضای این تیم از فصل گذشته نیز مبالغی را طلبکار هستند.

شرایط مالی نامناسب در ذوب آهن باعث شده این باشگاه در تامین هزینه‌های جاری تیمداری نیز به مشکل بخورد و فعالیت‌های تیم بزرگسالان به مشکل بخورد.

اعضای تیم ذوب‌آهن برای دیدار با خیبر خرم‌آباد در تامین پول برای تهیه بلیت هواپیما به مشکل خوردند و همین مساله سبب شد تا آنها با اتوبوس از اصفهان به مقصد خرم‌آباد حرکت کنند تا با پیمودن مسافتی حدودا ۷ ساعته به شهر میزبان برسند.

بی‌شک ادامه روند کنونی در بحث مالی باشگاه ریشه‌دار ذوب‌آهن، این باشگاه را با چالش‌های سخت‌تری مواجه خواهد کرد و باید دید مسئولان کارخانه و باشگاه چه تدبیری برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی در برهه حساس کنونی خواهند کرد.

ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر فردا به مصاف خیبر خرم آباد خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->