پنج مقصد نخست صادرات کالاهای ایرانی به کدام کشورهاست؟ توضیحات وزیر اقتصاد درباره پیشنهادش برای وام ازدواج (۹ شهریور ۱۴۰۳) قیمت پسته در بازار داخلی از شهریورماه سال گذشته تا به امروز بیشترین فروش خودرو در بازار‌های جهانی مربوط به کدام خودروساز است؟ پیگیری اعتراض کارگران مجتمع فولاد خراسان برای قرارداد‌های کارگری در مجلس شورای اسلامی کارشناس حوزه کار: ماده ۴۱ قانون کار در راستای تعیین دستمزد کارگران به درستی اجرا شود پرواز‌های فوق العاده ایران ایر در مسیر تهران_ مشهد از هفته آینده آغاز می‌شود (۹ شهریور ۱۴۰۳) امروز جمعه (۹ شهریور ۱۴۰۳)؛ پایان مهلت ۶ روزه برای تعیین روش فروش و تغییر اولویت محصولات ایران خودرو ۳ همت سود سهام عدالت هنوز وصول نشده است رئیس اتاق بازرگانی مشهد: چرا صنایع ما ناگزیرند بار قطعی انرژی را بر دوش بکشند؟ آخرین قیمت گوشی‌های پرچم‌دار اپل و سامسونگ (۸ شهریور ۱۴۰۳) سوخت اصلی نیروگاه برق توس گاز است  رئیس بهره‌برداری شرکت گاز خراسان رضوی: سهمیه گاز استان کمتر از میزان مصرف است اختصاص سهمیه بنزین به صورت پول نقد مناسب نیست مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان‌رضوی: ناچار به استفاده از سوخت مازوت هستیم بررسی قیمت امروز محصولات ایران خودرو (۸ شهریور ۱۴۰۳) | قیمت خودرو‌ها افزایش یافت قیمت طلا و سکه در مشهد افزایش یافت (۸ شهریور ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۸ شهریور ۱۴۰۳) قیمت روز فراورده‌های گوشتی (پنجشنبه، ۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول بازار داغ خرافات اقتصادی قیمت محصولات سایپا امروز (پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳) قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۸ شهریور ۱۴۰۳) تمهیدات ویژه برای آبرسانی به موکب‌ها در مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ قاچاق سوخت به صورت روزانه ادامه دارد | قاچاق، بلای جان تولیدات داخلی تفاوت قیمت گوشت گوسفندی و شتر چقدر است؟ | استفاده از فراورده‌های شتر نیاز به فرهنگ‌سازی دارد دستور وزیر اقتصاد برای پرداخت وام ازدواج به متقاضیان
سرخط خبرها

امروز جمعه (۹ شهریور ۱۴۰۳)؛ پایان مهلت ۶ روزه برای تعیین روش فروش و تغییر اولویت محصولات ایران خودرو

  • کد خبر: ۲۴۸۱۳۸
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
امروز جمعه (۹ شهریور ۱۴۰۳)؛ پایان مهلت ۶ روزه برای تعیین روش فروش و تغییر اولویت محصولات ایران خودرو
با توجه به مهلت در نظر گرفته شده جهت انتخاب طرح فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش توسط تمامی ثبت‌نام‌کنندگان یا تغییر در اولویت انتخابی مشتریان طرح اخیر ایران‌خودرو، این مهلت شش روزه، امروز (جمعه) به پایان می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه صنعتی ایران‌خودرو از روز یکشنبه (چهارهم شهریور ماه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی افرادی که برای ثبت درخواست خرید خودرو در طرح اخیر اقدام کرده بودند، شامل متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده و همچنین خودرو‌های برقی برای انتخاب روش فروش مدنظر خود از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت اقدام کنند.

بر اساس زمان شش روزه در نظر گرفته شده برای مشارکت‌کنندگان، جهت انتخاب نوع طرح فروش، این مهلت امشب (جمعه ۹ شهریور ماه) به اتمام می‌رسد.

با توجه به تاکیدات سازمان بازرسی کل کشور در خصوص برخی ابهامات و اشکالات مطرح شده و به منظور بهره‌مندی از امکانات جدید ایجاد شده در سامانه و موارد تکمیلی، این خودروساز برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان، این مهلت شش روزه را در نظر گرفته بود که ضمن آن، مشتریان، علاوه بر تعیین نوع طرح مدنظر خود می‌توانستند با ملاحظه قیمت، مشخصات فنی و کد کلاس محصولات عرضه شده در این طرح اخیر، در صورت تمایل، اولویت خودرو‌های انتخابی خود را تغییر دهند.

برای این منظور ابتدا مشتریان می‌بایست نسبت به لغو سفارش‌گذاری قبلی خود و سپس برای ثبت دیگر انتخاب خودرویی اقدام می‌کردند.

تاکید می‌شود که متقاضیان، نسبت به روش فروش انتخابی، در اولویت‌بندی شرکت داده خواهند شد، اما متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در موعد مقرر اقدام نکنند، (با توجه به تمایل اغلب متقاضیان) به صورت پیش‌فرض در دسته متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده قرار خواهند گرفت و در آن دسته اولویت‌بندی می‌شوند.

بر اساس این بازه زمانی شش روزه، طبیعتا زمان قرعه‌کشی هم تغییر کرد؛ حال با اتمام این مهلت و انتخاب نوع طرح توسط مشتریان، قرعه‌کشی در روز‌های پیش‌رو، در حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد. 

موعد تحویل همگی محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده متقاضی در قرعه‌کشی اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->