اسامی نفرات برتر کنکور اعلام شد + فیلم (۹ شهریور ۱۴۰۳) آخرین اخبار از اعلام نتایج اولیه کنکور (۹ شهریور ۱۴۰۴۳) پیش‌بینی ورود ۳.۲ میلیون خودرو به مشهد در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ حدود ۱۹ هزار نفر در مسیر‌های منتهی به مشهد، در حرکت هستند (۹ شهریور ۱۴۰۳) نیرو‌های خریدخدمات آموزش‌و‌پرورش در سال تحصیلی جدید سازمان‌دهی می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۹ شهریور ١۴٠٣) بازگشایی جاده ترانزیتی مشهد-سرخس امروز ( ۹ شهریور۱۴۰۳) تشخیص آبله میمونی فقط در آزمایش مایع تاول اضافه کاری پرستاران ساعتی ۲۵ هزار تومان فاجعه است دستگیری سارقان آیفون‌های تصویری در مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۳) کدام مستمری‌بگیران مشمول ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی و حداقل‌بگیر هستند؟   جریمه عدم استفاده از تاکسیمتر چقدر است؟ ثبت احوال: در آینده کارت ملی در بدو تولد برای افراد صادر می‌شود اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس درباره فوت یک متهم در لاهیجان واژگونی خودرو زانتیا در بلوار نماز مشهد (۸ شهریور ۱۴۰۳) سرقت مسلحانه از شعبه بانک سپه در خیابان مطهری مشهد + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳) مصرف سوسیس و کالباس خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد کلید حفظ آرامش در زندگی مشترک چیست؟ ایجاد ۱۱ حلقه امنیتی اطراف حرم امام‌رضا(ع) | تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی در مشهد آماده‌باش هستند سوء‌تغذیه، هشت استان کشور را تهدید می‌کند برای حفظ سلامتی خود شکلات تلخ بخورید
سرخط خبرها

حدود ۱۹ هزار نفر در مسیر‌های منتهی به مشهد، در حرکت هستند (۹ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۱۷۱
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
حدود ۱۹ هزار نفر در مسیر‌های منتهی به مشهد، در حرکت هستند (۹ شهریور ۱۴۰۳)
رئیس پلیس‌راه خراسان‌رضوی گفت: در تمامی محور‌های ورودی به مشهد و خروجی از آن، شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین میش‌مست در خصوص وضعیت جاده‌های خراسان‌رضوی در دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: در تمامی محورهای ورودی به مشهد و خروجی از آن، شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم. در مسیر آزادراه شهید شوشتری به سمت نیشابور (غرب) و تربت‌حیدریه (جنوب) و مسیر مشهد-قوچان (شمال) شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

وی در خصوص افزایش سطح ترافیکی جاده‌های منتهی به مشهد و خراسان‌رضوی عنوان کرد: تردد در محورهای ورودی‌ به مشهد نسبت به سال گذشته، ۱۷ درصد افزایش داشته است. تردد در مسیرهای ورودی‌ به خراسان‌رضوی نیز حدود ۷ درصد افزایش داشته است.

میش‌مست افزود: خیل عظیم زائران پیاده را نیز در مسیرهای منتهی به مشهد شاهد هستیم. ۲۶۱ کاروان پیاده تا امروز و حدود ۱۹ هزار نفر در مسیرهای منتهی به مشهد، در حرکت هستند.

رئیس پلیس‌راه خراسان‌رضوی یادآور شد: پیش‌بینی کرده بودیم که جاده قدیم مشهد-نیشابور از روز شنبه مسدود شود، اما از آنجا که زائران پیاده زیادی در این مسیر تردد دارند، جهت رفاه حالشان، این مسیر را از امروز، مسدود کردیم تا زائران به‌سهولت پیاده‌روی کنند.

میش‌مست اضافه کرد: دو طرف این جاده از امروز تا روز شهادت امام‌رضا(ع)، مسدود است و از ظهر روز شهادت امام‌رضا(ع) برای تخلیه بار ترافیکی، این مسیر از سمت مشهد به مُلک‌آباد یک‌طرفه می‌شود و به صورت کامل در اختیار خودروها قرار خواهد گرفت.

وی همچنین یادآور شد: در روز گذشته، یک مورد تصادف منجر به فوت داشته‌ایم. در مسیر شهرستان نیشابور به‌دلیل واژگونی یک دستگاه خودرو، راننده این وسیله فوت کرده است. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ فقره تصادف جرحی با ۱۷ مصدوم و ۲۰ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های خراسان‌رضوی داشته‌ایم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->