قطع برق شهرک نشین صهیونیستی در پی حمله موشکی حزب الله لبنان تاکید عراقچی بر ضرورت توقف فوری جنگ علیه مردم غزه حمله به دو کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) ۴ فرد و نهاد ایرانی از سوی انگلیس تحریم شدند (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) رئیس جمهور آمریکا: نتانیاهو برای تبادل اسرا به اندازه کافی تلاش نمی‌کند پوتین به مغولستان سفر کرد وزیر خارجه عراق: ایران به ترور هنیه پاسخ می‌دهد مصر به تل آویو درباره جنگ هشدار داد حملات راکتی حزب الله لبنان به پایگاه‌های ارتش اسرائیل (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) نتانیاهو: محور فیلادلفیا اولین شریان اکسیژن حماس است انفجار مقابل دادستانی طالبان در شهر کابل + جزئیات تلاش اعضای کابینه صهیونستی برای برکناری وزیر جنگ این رژیم (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) تاکید یک نماینده مجلس برضروت توجه ویژه به مشهد در ردیف‌های بودجه‌ای اعتصابات سراسری در اراضی اشغالی از امروز (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) آمار شهدای غزه از ۴۰ هزار و ۷۸۶ نفر عبور کرد(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) احمد وحیدی: به عنوان یک پاسدار، در خدمت سپاه و بخش نظامی خواهم بود منافع مغولستان از ترانزیت گاز طبیعی روسیه به چین چیست؟ قسام تایید کرد: دو عملیات استشهادی را همزمان در کرانه باختری انجام دادیم (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) توافق جامع میان ایران و روسیه به زودی تکمیل می‌شود(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) سقوط یک پهپاد رژیم صهیونیستی در اشکول (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی درباره بحران‌آفرینی رژیم اسرائیل در منطقه هشدار داد
سرخط خبرها

حملات راکتی حزب الله لبنان به پایگاه‌های ارتش اسرائیل (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۷۵۹
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
حملات راکتی حزب الله لبنان به پایگاه‌های ارتش اسرائیل (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)
حزب الله لبنان اعلام کرد که در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان چند پایگاه نظامی رژیم اسرائیل را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان چند پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار داده است.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک‌ها و روستاهی جنوب لبنان به ویژه تجاوز صبح امروز به شهرک «الناقوره»، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه سایت‌های نظامی «جعتون»، «عین بعقوب» و «یحیعام» را با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگر خود اعلام کرد، تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در موضع نظامی «عداثر» هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و تلفاتی بر دشمن صهیونیستی وارد کرده است.

منابع خبری لبنان امروز گزارش دادند که یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی خودرویی را در شهرک الناقوره واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده که منجر به آتش سوزی خودرو شده است.

وزارت بهداشت لبنان نیز اعلام کرد که در این حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان دو نفر به شهادت رسیده اند. برخی منابع خبری گزارش دادند که این خودرو متعلق به یک شرکت خدماتی وابسته به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفل) بوده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->