۸ هزار نیروی پلیس راهور برای تأمین ایمنی تردد زائران اربعین ۱۴۰۴ آماده‌باش هستند زلزله ۴.۶ ریشتری شاهرود را لرزاند (۲۷ تیر ۱۴۰۴) آغاز رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور ۱۴۰۴ راه اندازی ۳۰ اورژانس اجتماعی در کشور | ایجاد بیش از ۵ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف بهزیستی ۶۳ کشته و ۲۹۰ زخمی در سیل مرگبار ایالت پنجاب پاکستان + فیلم (۲۶ تیر ۱۴۰۴) پیگیری برای ثبت جهانی روستای «مارین» (۲۶ تیر ۱۴۰۴) درباره بادکش درمانی که به یکی از رایج ترین روش های درمانی سنتی تبدیل شده است | درمان‌های آرام بخش افزایش اعتبارات حوزه میراث فرهنگی اردبیل (۲۶ تیر ۱۴۰۴) دفترچه سؤالات نوبت دوم کنکور ریاضی و علوم انسانی ۱۴۰۴ منتشر شد + لینک سوالات حق پرستاری مددجویان بهزیستی با اولویت سه دهک اول در حال پیگیری است ویدئو | مسئولیت‌پذیری و اقدام بموقع پرستاران شیرخوارگاه آمنه تهران پیش از بمباران رژیم صهیونیستی سارقان موتورسیکلت‌های تهران دستگیر شدند مستمری‌بگیران زن می‌توانند مستمری همسر خود را نیز دریافت کنند کلاهبرداری که همسر باردارش را روانه زندان کرد پیداشدن پیکرهای بیش از ۶۰ درصد شهدای جنگ ۱۲روزه، توسط نیرو‌های هلال‌احمر واریزی به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان (۲۶ تیر ۱۴۰۴) گرما این بیماری‌ها را تشدید می‌کند ممانعت از پوشش خبری کنکور سراسری ۱۴۰۴ در دانشگاه فردوسی مشهد + فیلم با این صبحانه قند خون خود را پایین بیاورید نقش مادر در تربیت فرزند و اشتباهات رایج مادران ۲ شرور به اتهام درگیری دسته‌جمعی در تهران دستگیر شدند (۲۶ تیر ۱۴۰۴) ابلاغ ۲۴ راهنمای تجویز دارو و پروتکل درمانی ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان با عقدنامه‌های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ قابل انجام است + جزئیات آیا لکه‌های سفید روی ناخن‌ها نشانه کم‌خونی است؟ کاهش ۵۲ درصدی طلاق در خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا اعتراض داوطلبان آزمون سمپاد درباره لو رفتن سؤالات آزمون ورودی به کجا رسید؟ چیزی به نام وِیپ ایمن وجود ندارد آیا چای و شکلات تلخ برای سلامت قلب مفیدند؟ دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، دولت باید بدهی سنگین خود به تأمین‌اجتماعی را پرداخت کند
سرخط خبرها

دستور وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریور ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۴۹۰۶۹
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
دستور وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریور ۱۴۰۳
وزیر آموزش‌وپرورش در جلسه ستاد پروژه مهر، بر تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه تأکید کرد و گفت: نتایج کنکور باید در بخش‌های مختلف تحلیل شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علیرضا کاظمی در هجدهمین جلسه ستاد پروژه مهر با قدردانی از تلاش مجدانه اعضای پروژه مهر استان‌ها، اظهار کرد: به استان‌هایی که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی دچار ضعف عملکردی هستند، کمک شود تا هرچه سریع‌تر استان برای بازگشایی مدارس آماده شود.

وی با بیان اینکه حضور جدی و شبانه‌روزی در فعالیت‌های مربوط به بازگشایی مدارس داشته باشید، عنوان کرد: آمار‌های ملی جهت‌گیری‌ها را به ما می‌دهد، اما ما باید نقطه‌ای و منطقه‌ای ورود پیدا کنیم.

کاظمی با اشاره به تصحیح اوراق امتحانی شهریورماه، تصریح کرد: باید برای این موضوع چاره‌اندیشی و وضعیت تصحیح اوراق امتحانی در استان‌ها سریعاً بررسی و پیگیری شود.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به برخی تحلیل‌های نادرست از نتایج کنکور ۱۴۰۳، بیان کرد: نتایج کنکور در چند بخش رتبه‌های تک‌ رقمی، دو رقمی و سه‌ رقمی تحلیل شود.

وی در خصوص وضعیت ثبت نام دانش‌آموزان، گفت: اگر ثبت نام به درستی انجام نشود، سایر امور در پروژه مهر به صورت مطلوب انجام نخواهد گرفت.

کاظمی با بیان اینکه به طور روزانه ساماندهی نیروی انسانی را پیگیری می‌کنم، خاطرنشان کرد: جدول نیاز نیروی انسانی باید به تفکیک کلاس معلم و نیرو‌های کیفیت‌بخشی تهیه شود تا چگونگی تأمین نیروی انسانی در سراسر کشور با تأمین نیرو‌های موجود و نیرو‌های حق‌التدریس شاغلین و بازنشستگان مشخص شود.

وزیر آموزش‌وپرورش ضمن تاکید بر تعیین تکلیف چگونگی فرایند ثبت‌ نام دانش‌آموزان اتباع طی سه روز آینده عنوان کرد: مدیران کل استان‌ها مد نظر داشته باشند که وفق قانون در بخش نیرو‌های خرید خدمات آموزشی فقط از نیرو‌هایی که سال‌های گذشته تدریس داشتند و مستندات تجربی دارند، استفاده شود.

در این جلسه، اعضای ستاد گزارش‌هایی از وضعیت تأمین نیروی انسانی در استان‌ها، تصحیح اوراق امتحانی شهریورماه و وضعیت ثبت‌ نام دانش‌آموزان ارائه دادند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->