آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق کشور در مشهد رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم رفع ابهام حقوق کارکنان شرکت های خدماتی سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین گزارش‌ها درباره کالا‌های تنظیم‌بازاری رمضان/۱۵۰۰ تن برنج هندی فقط برای آسیب‌پذیر‌ها

  • کد خبر: ۲۴۹۲۵
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
آخرین گزارش‌ها درباره کالا‌های تنظیم‌بازاری رمضان/۱۵۰۰ تن برنج هندی فقط برای آسیب‌پذیر‌ها
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی اقدامات ستاد تنظیم‌بازار در ماه رمضان را تشریح کرد و گفت: برای تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم در ۲ قالب سبد معیشتی و اقلام تنظیم‌بازاری برای ماه رمضان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم.
 
سعیده ساجدی‌نیا - علی غفوری‌مقدم در گفت‎وگو با شهرآرانیوز، در تشریح سبد معیشتی با همراهی ارگان‌هایی مانند آستان قدس، سپاه، کمیته امداد و شهرداری، گفت: برای کمک به کامل‌کردن این سبد، با دستور استاندار ۱۵۰۰ تن برنج هندی و ۵۰۰ تن شکر در نظر گرفتیم و اکنون این اقلام در میان اقشار آسیب‌پذیر درحال توزیع است.

۱۰۰۰ تن از سهم برنج مشهدی‌ها توزیع شد
او درباره اقلام رمضانی ستاد تنظیم‌بازار نیز گفت: ۴۰۴۴ تن برنج هندی سهمیه خراسان‌رضوی شد که ۵۰ درصد آن به شهر مشهد اختصاص یافت. توزیع این برنج در فروشگاه‌های مرجع زنجیره‌ای و تعاونی‌های مشهد به قیمت هر کیسه ۱۰کیلویی ۷۲هزار تومان آغاز شده و تاکنون حواله بیش از ۱۰۰۰ تن از این سهمیه صادر شده و در شبکه مصرف جذب شده است. در رابطه با شهرستان‌ها هم ابلاغ لازم انجام شده و تحویل حواله‌ها آغاز شده است.

شکر کیلویی ۵۹۰۰ تومان
غفوری‌مقدم با اشاره به تخصیص ۳۵۴۴ تنی شکر برای خراسان‌رضوی، اظهار کرد: این میزان شکر را در اختیار کارخانجات بسته‌بندی شکر قرار دادیم تا در قالب بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی به ارزش ۵۹۰۰ تومان در اختیار متقاضیان قرار بگیرد. فروشگاه‌های مرجع فروش شکر نیز فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای هستند.

۱۲۰۰ تن گوشت ۴۲ هزار تومانی
او درباره وضعیت گوشت گوساله تنظیم‌بازاری گفت: این گوشت‌ها برای مصرف‌کننده کیلویی ۴۲ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و در مجموع ۱۲۰۰ تن گوشت منجمد تنظیم‌بازاری داریم که ۵۰ درصد آن به مشهد اختصاص دارد. برخی حواله‌های این گوشت‌ها را گرفته‌اند و توزیع آن در شبکه مصرف در دستورکار قرار گرفته است.

برای مرغ نگرانی نداریم
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با اشاره به تخصیص ۱۲۰۰ تن مرغ منجمد به استان، گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان است و باتوجه به اینکه قیمت مرغ گرم اکنون در بازار پایین‌تر از این قیمت است، به‌نظر می‌رسد فعلا بازار کشش توزیع این مرغ‌ها را نداشته باشد، اما به‌محض اینکه با افزایش تقاضا یا افزایش قیمت مرغ در ماه رمضان مواجه شویم، آمادگی لازم را برای توزیع مرغ منجمد داریم و هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد.

پیگیر قیمت حبوبات هستیم
او با بیان اینکه افزایش قیمت حبوبات یکی از مشکلات پیش‎رو بوده است، توضیح داد: در جلسه هفته گذشته ستاد تنظیم‌بازار و نیز نشستی با اتحادیه فروشندگان مواد غذایی و حبوبات، پیگیر ایجاد تعادل قیمتی حبوبات در بازار بودیم و امیدواریم این تلاش‌ها به نتیجه برسد.

توضیح درباره برنج پاکستانی
غفوری‌مقدم همچنین درباره نبود برنج پاکستانی در بازار با اعلام اینکه واردات برنج پاکستانی به‌صورت مستمر با ارز دولتی تأمین می‌شد، گفت: از نیمه دوم اسفندماه۹۸ به‌دلیل اختلال در روند صادرات و واردات به‌علت شیوع ویروس کرونا و حتی توقف آن، روند اختصاص سهمیه برنج به استان‌ها کند و به بازار شوک وارد شد و به‌این‌ترتیب قیمت برنج پاکستانی افزایش یافت.
پیش از این، این مسئول سازمان صنعت وعده کاهش قیمت برنج را تا قبل از ماه مبارک رمضان داده و گفته بود: بیش از ۷۰درصد برنج مصرفی در خراسان‌رضوی از نوع پاکستانی است و تا قبل از نوسانات قیمت ارز، بارانداز برنج پاکستانی بودیم و برنج پاکستانی از خراسان‌رضوی به نقاط دیگر کشور فرستاده می‌شد. غفوری‌مقدم همچنین از درخواست تخصیص سهمیه برنج پاکستانی به خراسان‌رضوی از شخص وزیر خبر داده بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->